تازه های سایت

کد مطلب: 31195
23. خرداد 1396 - 12:35
فرمانده انتظامی نهاوند گفت: ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق از یک تانکر کشف و در این زمینه یک نفر دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ منصور ملکی در جمع خبرنگاران گفت: یک دستگاه کامیون در حوالی نهاوند به‌صورت غیرعادی در حال تردد بود که از سوی یگان امداد فرماندهی انتظامی نهاوند دستور توقف گرفت.

وی اظهار داشت: پس از توقف این کامیون و بازرسی مأموران مشخص شد ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در تانکر این کامیون جاسازی‌شده است.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند افزود: پس از انجام مراحل قانونی و ضبط این خودرو راننده خودرو هم دستگیر شد و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

ملکی به انجام عملیاتی دیگر توسط مأموران نیروی انتظامی نهاوند اشاره کرد و گفت: ۳۶ رأس احشام قاچاق به ارزش ۲۴ میلیون تومان روز گذشته با هوشیاری مأموران کشف شد.

وی بیان داشت: در ادامه طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و به‌منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، مأموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل محورهای اصلی نهاوند یک دستگاه خودروی نیسان حامل ۳۶ احشام قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند افزود: با توجه به اینکه بسیاری از بیماری‌های خطرناک قابل‌سرایت به انسان درواقع مشترک بین دام و انسان است، جابه‌جایی و نقل‌وانتقال این‌گونه احشام بدون مجوز بهداشتی می‌تواند سلامت شهروندان را به مخاطره بیندازد.

وی اظهار کرد: این احشام از یک دستگاه خودرو نیسان کشف شدند و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

ملکی در پایان گفت: با توجه به شیوع بیماری‌های مشترک انسان و دام و دستورالعمل‌های شبکه بهداشت و دامپزشکی به‌منظور جلوگیری از شیوع این بیماری‌ها و سلامت مردم هرگونه نقل‌وانتقال احشام بدون مجوز و تأییدیه از مراجع قانونی مربوطه ممنوع می‌باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما