تازه های سایت

کد مطلب: 31178
22. خرداد 1396 - 9:04
فرمانده انتظامی نهاوند خبر داد
کشف جسد حلق‌آویز مردی 26 ساله در نهاوند
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند گفت: جسد مردی 26 ساله که خود را حلق‌آویز کرده بود در حاشیه مجموعه ورزشی علیمرادیان نهاوند کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ منصور ملکی در گفت‌وگو با خبرنگاران نهاوند گفت: در پی اطلاع پلیس نهاوند از وجود جسدی در حاشیه مجموعه ورزشی علیمرادیان نهاوند مأموران بلافاصله به محل حادثه اعلام شدند.

وی اظهار داشت: پس از حضور مأموران مشخص شد که جسد مربوط به فردی 26 ساله با هویت (م-ح) است که چند روز است خود را حلق‌آویز کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند افزود: جنازه این فرد که به‌وسیله طناب خود را از یکی از ساختمان‌های نیمه‌کاره اطراف مجموعه ورزش علیمرادیان به دار آویخته بود برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی تحویل داده شد.

وی عنوان کرد: پس از تحقیقات پلیس و مشخص شدن هویت جسد معلوم شد این جوان ۲۶ ساله به علت اختلافات خانوادگی و اعتیاد اقدام به خودکشی کرده است.

ملکی بابیان اینکه جسد بعد از انجام روال قانونی به پزشکی قانونی تحویل داده شد، افزود: موضوع برای تحقیقات بیشتر توسط پلیس و مرجع قضایی در حال پیگیری است.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند گفت: به گفته یکی از افراد خانواده این فرد فوت‌شده، وی قبل از اقدام به خودکشی نسبت به انجام این کار تهدید کرده بود.

ملکی در پایان گفت: با حضور عوامل پلیس آگاهی و قاضی کشیک جسد این جوان که در زمان کشف بیش از 2 روز از مرگ وی می‌گذشت تحویل پزشکی قانونی شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما