تازه های سایت

کد مطلب: 30433
1. ارديبهشت 1396 - 14:55
نایب‌رئیس بانوان هیئت جودو نهاوند بابیان اینکه کلاس‌های استعدادیابی جودو فعال است، گفت: پایگاه قهرمانی جودو در نهاوند ایجاد می شود.
به گزارش پایگاه خبری گرو، مژگان کولیوند با اشاره به وضعیت بانوان جودوکار نهاوندی اظهار داشت: نهاوند قطب جودو کشور است و در تمام رده‌های سنی بانوان نهاوندی حرف اول را در کشور می‌زنند.

وی بابیان اینکه افتخارات کسب شده با سختی و در شرایطی که کمبود امکانات در جودو نهاوند وجود دارد به‌دست‌آمده است، گفت: استعدادیابی در این رشته مدنظر است.

وی بااشاره به اینکه استعدادهای بسیار خوبی در نهاوند وجود دارد و بانوان نهاوندی سرشار از استعداد در رشته جودو هستند، گفت: پایگاه قهرمانی جودو در نهاوند ایجاد می شود که با عملی شدن این وعده تحولی بسیار بزرگ در جودو نهاوند ایجاد خواهد شد.

نایب‌رئیس بانوان هیئت جودو نهاوند عنوان کرد: در حال حاضر کلاس‌های استعدادیابی فعال است و در این مدت بیش از ۴۰ نفر از خردسالان و نونهالان جذب کلاس‌ها شده اند اما متأسفانه کمبود فضای تمرینی دست ما را به‌شدت بسته است.

کولیوند با اشاره به زیرساخت‌های ضعیف جودو نهاوند عنوان کرد: اگر فضای مناسب برای بانوان جودوکار نهاوندی ایجاد نشود دل‌زده و دلسرد خواهند شد و امیدواریم هرچه زودتر قول مدیر اداره ورزش و جوانان نهاوند عملی شود و فضای تمرین ورزشکاران بزرگ شود.

مربی بین‌المللی جودو نهاوند بابیان اینکه اهداف بزرگی در جودو بانوان نهاوند دنبال می‌شود، گفت: روزگاری تمام شاگردان خود را برای قهرمانی در کشور و عضویت در تیم ملی آموزش می‌دادم اما در حال حاضر تنها هدف و رؤیای من حضور بانوان جودوکار استان‌همدان در بازی‌های جهانی و المپیک است.

کولیوند یادآور شد: سال گذشته برای اولین بار در تاریخ جودو استان‌همدان تیم بزرگ‌سالان جودو بانوان استان در کشور قهرمان شد که از ۸ وزن این مسابقات در ۵ وزن بانوان نهاوندی مدال کسب کردند که این امر نشان از ظرفیت بالای جودو استان‌همدان دارد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما