تازه های سایت

کد مطلب: 30417
31. فروردين 1396 - 8:43
با برگزاری انتخابات و در حضور فرماندار، رئیس و اعضای هیئت‌مدیره مجمع خیرین سلامت شهرستان نهاوند با رأی اعضا انتخاب شدند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، در جلسه‌ای که با حضور کریم حمیدوند فرماندار نهاوند و اعضای مجمع خیرین سلامت شهرستان نهاوند برگزار شد، اعضای هیئت‌مدیره‌ای مجمع با رأی اعضا انتخاب شدند و رئیس هیئت‌مدیره نیز معرفی شد.

در پایان این مجمع پس از رأی‌گیری از اعضا آقای مهدی جلالوند با ۴۳ رأی، مومنعلی دارابی با ۴۱ رأی، حمید جهانیان با ۲۹ رأی، حمیدرضا سیف با ۲۸ رأی، بیژن ترابیان با ۲۵ رأی، مریم سعیدی با ۲۳ رأی و ماشاالله گیوی با ۲۱ رأی به‌عنوان اعضای هیئت‌مدیره مجمع خیرین سلامت نهاوند معرفی شدند.

پس از انتخاب اعضا هیئت‌مدیره و با تشکیل جلسه مهدی جلالوند به‌عنوان مدیرعامل و رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان نهاوند معرفی شد.

همچنین حمید جهانیان به‌عنوان رئیس هیئت‌مدیره، ماشاالله گیوی نایب‌رئیس، بیژن ترابیان به‌عنوان خزانه‌دار و مومنعلی دارابی به‌عنوان مدیر اجرایی مجمع انتخاب شدند.

اصغر جهانیان و مهرداد سلگی نیز به‌عنوان اعضا علی‌البدل هیئت‌مدیره مجمع خیرین سلامت انتخاب شدند.

 همچنین اسدالله کرمی و مجید کیانی به‌عنوان بازرس اصلی و عزیز خزایی و مهدی زمانیان به‌عنوان بازرس علی‌البدل مجمع خیرین سلامت نهاوند انتخاب شدند.

 

http://garoo.ir/sites/default/files/fullimages/1396/01/31/photo_2017-04-19_17-09-16.jpg

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما