تازه های سایت

کد مطلب: 30289
23. فروردين 1396 - 12:57
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی همدان با بيان اينكه موج جديد بارش‌ها جمعه وارد همدان خواهد شد، گفت: بارندگي‌ها تا اواخر روز يكشنبه هفته آينده ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری گرو، نادر پیرتاج امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با بیان اینکه آسمان استان طی امروز نیمه‌ابری تا ابری است، اظهار کرد: در برخی ساعات بارش باران با احتمال رعد و برق و تگرگ پیش‌بینی شده است.

وی به کاهش ابرها از اواخر وقت امشب اشاره کرد و گفت: فردا در طول روز بارندگی قابل توجهی نخواهیم داشت و بارندگی‌ها به طور موقت قطع خواهد شد.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان همدان بیان کرد: پنجشنبه نیز هوای استان نیمه‌ابری،گاهی همراه با وزش باد، در بعد از ظهر با افزایش ابر و بارش پراکنده همراه خواهد بود.

وی با بیان اینکه از روز جمعه سامانه جدید بارشی استان را فرامی‌گیرد، افزود: روز جمعه و شنبه با ورود سامانه جدید بارشی مجدداً بارش‌ها در استان آغاز خواهد شد.

پیرتاج خاطرنشان کرد: سرعت وزش باد در ساعات میانی روز جمعه شدید خواهد بود و تا اواخر روز یکشنبه هفته آینده بارش‌ها ادامه خواهد داشت.

وی بارش‌ها در همدان از شب گذشته تاکنون دو میلیمتر گزارش شده است، یادآور شد: شهرستان تویسرکان با 13 میلی‌متر بارش بیشتر میزان بارندگی‌ها را از شب گذشته تاکنون به خود اختصاص داده است.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان همدان تصریح کرد: دمای همدان طی 24 ساعت گذشته حداکثر 21 درجه سانتیگراد و حداقل هشت درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شد.

وی با بیان اینکه گل‌تپه به عنوان سردترین نقطه استان ثبت شده است، گفت: شهرستان نهاوند نیز با دمای 23 درجه سانتیگراد بالای صفر به عنوان گرمترین نقطه استان گزارش شد.

پیرتاج  خاطرنشان کرد: دمای هوا طی امروز روند کاهشی داشت اما طی روزهای آینده دارای نوسانی یکنواخت خواهد بود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما