تازه های سایت

کد مطلب: 30145
14. فروردين 1396 - 9:06
دبیر هیئت فوتبال شهرستان نهاوند از دعوت زهرا خواجوی فوتسالیست نهاوندی به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان خبر داد.

سعید علی بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: زهرا خواجوی فوتبالیست تیم ملی جوانان ایران به اردوی تیم ملی فوتسال دعوت شد تا با سایر بازیکنان حاضر در اردو رقابت کند.

وی اظهار داشت: این دروازه‌بان آینده دار در روزهای قبل به همراه تیم ملی جوانان در مسابقات سوچی روسیه حضور یافت و موفق به کسب رتبه چهرم این رقابت‌ها شدند.

دبیر هیئت فوتبال نهاوند افزود: این اردو برای آمادگی بیشتر جهت حضور در مسابقاتی است که 23 اردیبهشت‌ماه سال جاری در کشور آرژانتین برگزار می‌شود.

وی گفت: زهرا خواجوی دروازه‌بان نهاوندی تیم ملی فوتبال زیر 19 سال بانوان ایران در تورنمنت بین‌المللی کشور روسیه عملکرد درخشانی از خود برجای گذاشت و درنهایت تیم ایران در میان 8 تیم شرکت‌کننده به‌عنوان تنها تیم آسیایی در رده چهارم قرار گرفت.

علی بخشی اظهار داشت: این بازیکن فوتبال کار خود را از سال 90 در شهرستان نهاوند آغاز کرد و سپس با تلاش و کوشش موفق شد به تیم ملی زیر 14 سال دعوت شود و سپس در ترکیب تیم ملی جوانان به میدان برود.

وی افزود: خانم خواجوی در مدت حضور در لیگ برتر بانوان کشور دروازه‌بان تیم‌های پاس همدان و تیم اشترانکوه شهر ازنا استان لرستان بوده است.

 

http://garoo.ir/sites/default/files/fullimages/1396/01/14/photo_2017-04-02_01-52-26.jpg

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما