تازه های سایت

کد مطلب: 30082
9. فروردين 1396 - 7:58
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: ۲۳۰ تیم فوتبال روستایی و محلات در جام نوروزی گرامیداشت یادواره شهدای ورزشکار و فوتبالیست نهاوند در ۴ بخش و نزدیک به ۳۰ روستا مرکز رقابت می کنند.
به گزارش پایگاه خبری گرو، محرم روزبه با اعلام این خبر گفت: در مسابقات فوتبال جام نوروز ،گرامیداشت یاد و خاطره 850 شهید شهرستان نهاوند و شهدای ورزشکار و فوتبالیست که به‌طور همزمان در سطح بخش‌های مرکزی، فیروزان، گیان، برزول، و روستا مرکزها به شکل دوره‌ای و حذفی برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: این مسابقات با کمک دهیاری‌ها و هیئت ورزشی روستایی و بازی‌های بومی و محلی شهرستان نهاوند برگزار می‌شود که 230 تیم با بیش از 4000 ورزشکار که شامل بازیکن، مربی، سرمربی، سرپرست مسابقات، داور وخط نگهدار هستند که به مدت 25 روز از 27 اسفندماه سال 95 تا 15 فروردین‌ماه امسال این مسابقات به‌صورت دوره‌ای و حذفی برگزار می‌شود تا در پایان 3 تیم برتر هر جام معرفی شوند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند افزود: در این دوره از مسابقات که بیشتر تیم‌ها روستایی هستند و بعضی از استان‌های هم‌جوار مانند لرستان و کرمانشاه و شهرستان‌های تویسرکان، نورآباد، بروجرد، ملایر، والشتر نیز با تیم‌های قدرتمندی در این دوره از مسابقات شرکت می‌کنند.

روزبه بیان کرد: بیشتر تیم‌های ورزشی دارای بیمه ورزشی هستند و به رئیس هیئت ورزشی روستایی و بازی‌های بومی و محلی و سرپرستان مسابقات گفته‌ایم که ورزشکاران و تیم‌های خود را بیمه ورزشی کنند و برای حفظ نظم و امنیت و جلوگیری از حادثه از نیروی انتظامی، بسیج و هلال‌احمر و فوریت‌های پزشکی کمک بگیرند تا برای تیم‌های میهمان و میزبان مشکلی پیش نیاید.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند عنوان کرد: این مسابقات در هر جام بانام یک شهید فوتبالیست و ورزشکار برگزار می‌شود و در پایان مسابقات نیز از تیم‌های اخلاق به نحو شایسته‌ای تقدیر می‌شود همچنین تیم‌های برنده در هر منطقه به همراه بهترین بازیکنان شناسایی‌ شده و در مجموع پس از مسابقات انتخابی به‌عنوان تیم شهرستان جهت حضور در مسابقات روستایی استان و کشوری معرفی می‌شوند.

روزبه گفت: این مسابقات هرسال با کمک دهیاری و ورزشکاران و هیئت روستای و بومی محلی با نظم خوبی برگزار می‌شود و بازیکنان بزرگی از نهاوند مانند روزبهانی، مهدی کیانی، شهید نادری وپیرزادی وسلگی و علی بخشی وده ها فوتبالیست دیگر به باشگاه‌های کشور و دیگر استان‌ها معرفی شدند که هدف از برگزاری این مسابقات پر کردن اوقات فراغت جوانان و جلوگیری از گرایش آنها به سمت مواد مخدر و اعتیاد است.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاونداظهار داشت: در حال حاضر هدف ما از برگزاری این مسابقات شناساندن استعدادهای ورزشی روستایی به استان و کشور و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پهلوانی و ایجاد جاذبه گردشگری ورزشی در بین مناطق مختلف روستایی است./منبع:تسنیم

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما