تازه های سایت

کد مطلب: 30052
5. فروردين 1396 - 13:48
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: میزان بارش های سال زراعی جاری(اول مهرماه تاکنون) در همدان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 34 درصد افزایش یافته است.

  به گزارش پایگاه خبری گرو، محمد حسن باقری شکیب روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای مهر ماه سال گذشته تاکنون 233 میلی متر بارش در همدان به ثبت رسیده است ک نسبت به سال گذشته 34 درصد و نسبت به میانگین بلند مدت 14 درصد افزایش نشان می دهد.وی با بیان اینکه با بارندگی های سال جاری میزان بارش در همه نقاط استان روند افزایشی داشته است گفت: کمترین بارش ها در این مدت مربوط به کبودراهنگ با 215 میلی متر و بیشترین آن مربوط به تویسرکان با 385 میلی متر گزارش شده است.

باقری شکیب میزان بارش های 24 ساعت گذشته در ملایر را هشت میلی متر، نهاوند 26 میلی متر، تویسرکان 10 میلی متر و اسدآباد را یک میلی متر عنوان کرد و گفت: در سایر مناطق بارشی گزارش نشده است.
وی ادامه داد: آسمان استان همدان تا 24 ساعت آینده نیمه ابری، همراه با وزش باد و از بعدازظهر امروز با افزایش ابر و در برخی از ساعات رگبار باران و در ارتفاعات رگبار برف پیش بینی می شود.
وی گفت: روز یکشنبه آسمان استان نیمه ابری و در بعدازظهر با افزایش ابر و بارش های پراکنده پیش بینی می شود و روزهای دوشنبه و سه شنبه بارشی برای استان پیش بینی نمی شود.
باقری شکیب افزود: کمینه دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته صفر درجه و بیشینه دمای این شهر هشت درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.
به گفته وی سردترین نقطه استان در 24 ساعت گذشته مربوط به گل تپه با چهار درجه سانتیگراد زیر صفر و گرمترین نقطه ملایر با 13 درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما