تازه های سایت

کد مطلب: 30051
4. فروردين 1396 - 18:12
مدیرعامل هلال احمر استان همدان با اشاره به وقوع 29 حادثه جاده‌ای طی اجرای طرح نوروزی در همدان گفت: از آغاز فعالیت نیروهای هلال احمر از 25 اسفند 95 تا چهارم فرودین سه مورد فوتی در تصادفات جاده‌ای ثبت شده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، بهروز کارخانه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اجرای طرح بهرفت، خاطرنشان کرد: این طرح به معنای بهبود رفتارهای ترافیکی، به منظور افزایش آگاهی و تغییر نگرش جوانان در بحث ترافیکی است.

وی به اهداف تیم ایمنی و سلامت اشاره کرد و یادآور شد: نمایش توان تیم‌های عملیاتی بشردوستانه و حمایت از زندگی سالم، ترویج فرهنگ پیشگیری از طریق ارتقای آگاهی عمومی مردم در امر حوادث و سوانح و معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های جمعیت هلال احمر در ارائه خدمات امدادی و بشردوستانه از جمله این اهداف است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان در ادامه  با بیان اینکه از آغاز طرح نوروزی 29 حادثه جاده‌ای در سطح استان رخ داده است، به واژگونی 22 خودرو و اختصاص 72 درصدی عملیات‌های امداد و نجات به این مورد اشاره کرد و گفت: سه کشته در پنج تصادف بر جای مانده است.

وی با اشاره به اسکان مسافران در پایگاه‌های جمعیت هلال احمر استان، بیان کرد: 4 هزار و 100 نفر در مدت فعالیت جمعیت هلال احمر در چادرهای این جمعیت و ورودی‌های شهر اسکان داده شدند.

کارخانه‌ای با بیان اینکه خوشبختانه با وجود بارش برف و با رعایت مردم هیچ حادثه‌ای نداشتیم، افزود: پست‌ها و ایستگاه‌های جمعیت هلال احمر آماده حضور هموطنان برای استراحت است.

وی خاطرنشان کرد: حوادث رخ داده بعد از آغاز سال نو کمتر بوده و در صورت رعایت سه ثانیه فاصله شهروندان با ماشین جلویی از وقوع حوادث تلخ و بسیاری از تصادفات جلوگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما