تازه های سایت

کد مطلب: 30049
5. فروردين 1396 - 8:18
فرماندار نهاوند گفت: در ۵ روز اخیر و با شروع نام نویسی از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۳۵۰ نفر در نهاوند ثبت نام کردند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، کریم حمیدوند در گفت و گو با خبرنگاران گفت: با پایان یافتن پنجمین روز ثبت نام انتخابات شوراهای شهر و روستا تاکنون ۳۵۰داوطلب در نهاوند نام نویسی کرده اند.

وی اظهار داشت: ۳۴۵ نفر از داوطلبان مرد و ۵ داوطلب زن هستند و تا کنون ۲۶ داوطلب برای شهر نهاوند، ۹ داوطلب برای شهر فیروزان، ۷ داوطلب برای شهر گیان و ۶ داوطلب برای شهر برزول با حضور در فرمانداری نهاوند ثبت نام کرده اند.

فرماندار نهاوند در خصوص ثبت نام شوراهای روستایی در بخشداری های تابعه شهرستان نیز گفت: تا کنون ۱۹۲ داوطلب برای روستاهای بخش مرکزی، ۶۵ داوطلب برای روستاهای بخش خزل، ۲۱ داوطلب برای روستاهای بخش زرین دشت و ۲۴ داوطلب برای روستاهای بخش گیان با حضور در بخشداریها ثبت نام کرده اند.

وی بیان داشت: ثبت نام از داوطلبان حضور در انتخابات شوراها از ساعت ۸ صبح در فرمانداری نهاوند و بخشداریهای تابعه صورت می گیرد.

حمیدوند گفت: ثبت نام از داوطلبان شرکت در رقابت های انتخاباتی پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت ۸ صبح ۳۰ اسفندماه سال گذشته آغاز و برابر جدول زمانبندی انتخابات تا پایان ۶ فروردین ماه امسال ادامه دارد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما