تازه های سایت

کد مطلب: 29895
21. اسفند 1395 - 15:42
بعضی از رسانه‌ها سخنان امام جمعه نهاوند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مورد مشکلات معیشتی و گله‌مندی مردم از وضعیت معیشت و رکود را به‌کلی تغییر دادند و به نفع رسانه‌های خود بهره‌برداری کردند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، برخی از خبرگزاری‌های و پایگاه‌های خبری سخنان امام جمعه نهاوند در نماز جمعه دیروز این شهرستان در مورد اقتصاد مقاومتی را تحریف و تغییر دادند و سخنانی را منتشر کردن که امام جمعه نهاوند اصلاً بر زبان نیاورده بود و از قول خودشان نوشتند که امام جمعه نهاوند در این خطبه‌ها گفته است: " دولت تدبیر و امید در راستای بهبود معیشتی و اقتصاد مقاومتی اقدام‌های خوبی انجام داده." درحالی‌که امام جمعه نهاوند اصلاً به چنین موردی در خطبه‌ها اشاره نکرده بود.

پایگاه خبری گرو به جهت مشخص شدن واقعیت متن آن قسمت از سخنان امام جمعه نهاوند را عیناً از روی فایل صوتی منتشر می‌کند و صوت امام جمعه را نیز در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

این بهره‌برداری‌های سیاسی از صحبت‌های امام جمعه نهاوند در حالی منتشرشده است که حجت‌الاسلام مغیثی در خطبه دوم نماز جمعه نهاوند در مورد سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در این هفته گفت: رهبری انقلاب فرمودند: نمی‌شود مشکلات مردم را نادیده گرفت. مردم از گرانی، تورم و مشکلات رکود رنج می‌برند و گله‌مندند.

وی ادامه داد: رهبری کراراً فرمودند: همه دستگاه‌ها مسئول‌اند نه‌تنها قوه مجریه، قوه مقننه و قضائیه و مسئولان مافوق (هم مسئول‌اند).

امام جمعه نهاوند گفت: یکی از گلایه‌های مردم این است که چرا به حقوق‌های نجومی نمی‌رسید. مردم برای اولیاتشان مشکل‌دارند بعد یک دزدی پیدا شود و میلیاردی از بیت‌المال و بانک ببرد. این قابل‌تحمل نیست و این اعتماد مردم را نسبت به انقلاب و نظام سلب کرده است و باید قوای سه‌گانه دست‌به‌دست هم بدهند و فکری برای حل مشکلات معیشتی مردم بکنند.

هرچند که برخی از این رسانه ها این بخش از سخنان را از روی خروجی های خود حذف کردند ولی تعدادی نیز این کار را انجام ندادند.

 

*** برای شنیدن سخنان امام جمعه نهاوند کلیک کنید

 

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما