تازه های سایت

کد مطلب: 29888
20. اسفند 1395 - 13:25
فرمانده سپاه استان همدان گفت: باید برای همه قشرها آموزش‌های تذکر لسانی و امربه‌معروف و نهی از منکر داده شود تا این موضوع در جامعه نهادینه شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سردار غلامعلی ابوحمزه در جلسه ستاد امر و معروف و نهی از منکر شهرستان نهاوند گفت: در این ستاد باید مشکلات و چالش‌های اجرای فریضه امربه‌معروف در شهرستان نهاوند بررسی شود و برای رفع آن‌ها چاره‌اندیشی شود.

وی اظهار داشت: قانون اجرای امربه‌معروف و نهی از منکر که توسط مجلس تصویب‌شده و با موافقت شورای نگهبان به قانون تبدیل‌شده ست وظایف و حدود اختیارات را مشخص کرده است و باید بر اساس آن عمل شود.

فرمانده سپاه استان همدان افزود: دستگاه‌های متولی اجرای امربه‌معروف باید طبق صورت‌جلسات مصوبات را اجرا کنند و در جلسات بعدی گزارش دهند و ایرادات عدم اجرای مصوبات را نیز اعلام کنند تا بررسی و رفع شود.

وی با اشاره به اثرات اجرای امربه‌معروف در جامعه گفت: اگر در مقابل منکرات همه افراد جامعه احساس مسئولیت داشته باشند و تذکر دهند بسیاری از مشکلات حل می‌شود و باید این کار را با تبدیل‌شدن به فرهنگ عمومی انجام دهیم.

ابوحمزه اظهار داشت: مانورهای تذکر لسانی باید به‌صورت مداوم برگزار شود تا این موضوع در جامعه نهادینه شود و بسیاری از مشکلات جامعه را حل کند.

 

http://garoo.ir/sites/default/files/fullimages/1395/12/20/img_0003.jpg

 

وی افزود: برای اجرای فریضه امربه‌معروف باید همه افراد جامعه در هر قشری آموزش‌های لازم در این مورد را فرابگیرند تا به‌خوبی این فریضه اجرا شود و مردم اثرات آن را در سطح جامعه لمس کنند.

فرمانده سپاه استان بابیان اینکه همه باید مقید به اجرای امربه‌معروف باشند، گفت: همه افراد در هر جایگاه و هر شرایط و مکانی که کار می‌کنند باید به امربه‌معروف و نهی از منکر توجه داشته باشند و احساس مسئولیت کنند.

وی در ادامه به آسیب‌های استفاده از فضای مجازی شاره کرد و اظهار داشت: بحث استفاده جوانان از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی بسیار مهم است و باید خانواده‌ها توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند.

ابوحمزه افزود: یکی از مشکلاتی که ستاد احیا امربه‌معروف باید روی آن کار کند استفاده صحیح و مناسب از فضای مجازی است چون این موضوع بسیار حساس و دارای خطرات زیادی است.

وی گفت: بحث استفاده صحیح از فضای مجازی باید در دستور کار ستاد امربه‌معروف قرار بگیرد چون استفاده نامناسب از این فضا ضربات جبران‌ناپذیری به جوانان جامعه وارد می‌کند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما