تازه های سایت

کد مطلب: 29791
11. اسفند 1395 - 11:01
رئیس، نواب رئیس و بازرسان مجمع بسیج شهرستان نهاوند با رأی اعضا انتخاب شدند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مجمع بسیج شهرستان نهاوند با حضور اعضا و جمعی از مسئولان شهرستان نهاوند با موضوع راهبردهای اقتصاد مقاومتی در کانون شهید باهنر این شهرستان برگزار شد.

در بخشی از این مراسم با رأی اعضا، رئیس، نواب رئیس و بازرسان مجمع بسیج شهرستان نهاوند برای سال 96 انتخاب شدند.

پس از پایان رأی‌گیری غلامرضا رستمی با 99 رأی به‌عنوان رئیس مجمع بسیج شهرستان نهاوند معرفی شد.

برای انتخاب نائب رئیس دوم نیز آرای مرتضی خراسانی و کامیار شیراوند در عدد 72 با یکدیگر برابر شد و مقرر شد در جلسه‌ای نایب‌رئیس دوم مجمع بسیج شهرستان نهاوند انتخاب شود.

همچنین کامران کریمی فرمانده سپاه نهاوند نیز به‌عنوان نایب‌رئیس اول انتخاب شد.

حجت حیدری نیز با 64 رأی و بیژن ترابیان با 61 رأی به‌عنوان دو بازرس مجمع بسیج شهرستان نهاوند انتخاب شدند.

سرهنگ کامران کریمی فرمانده سپاه نهاوند نیز در این مراسم گفت: مجموعه بسیج در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبر انقلاب اقدامات بسیار خوبی را شروع کرده است و هدف از اجرای این طرح‌ها اشتغال‌زایی برای جوانان است.

وی اظهار داشت: در سال جاری مبلغ 3 میلیارد تومان برای طرح‌های اشتغال‌زایی در شهرستان نهاوند از محل اعتبارات اقتصاد مقاومتی تسهیلات پرداخت‌شده است و برای 250 نفر شغل ایجادشده است.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: در سال آینده نیز به امید خدا برنامه‌های خوبی برای اشتغال‌زایی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی تدارک دیده‌شده است.

وی بیان داشت: یکی از موضوعاتی که در اقتصاد مقاومتی به آن توجه جدی شده است استفاده از ظرفیت‌های درونی و منطقه‌ای است که در شهرستان نهاوند نیز باید از این استعدادها استفاده شود.

کریمی گفت: مجمع بسیج شهرستان با توجه به این موضوع طرحی را در دست مطالعه و بررسی دارد تا به‌وسیله آن بتواند بازارچه دائمی عرضه محصولات تولیدی را در نهاوند احداث کند.

وی اظهار داشت: این طرح به‌منظور رفع مشکلات واحدهای تولیدی، عرضه و فروش محصولات تولیدی نهاوند اجرایی می‌شود و باعث ایجاد اشتغال و رونق تولید می‌شود.

 

http://garoo.ir/sites/default/files/fullimages/1395/12/11/img_0005.jpg

 

در ادامه این جلسه کریم حمیدوند فرماندار نهاوند گفت: مجمع بسیج شهرستان دارای ظرفیت‌های خوبی از صاحب‌نظران است و باید از این پتانسیل‌ها استفاده شود.

وی اظهار داشت: رهبر انقلاب امسال را سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نام‌گذاری کردند و همه مسئولان باید در راستای تحقق این شعار تلاش کنند.

حمیدوند گفت: راهبرد اقتصاد مقاومتی یک‌راه حل دائمی برای حل مشکلات اقتصادی است و راهبرد مناسبی برای غلبه بر تحریم‌های ظالمانه دشمنان انقلاب اسلامی بود.

وی عنوان کرد: امروز ایران کشوری قدرتمند در منطقه است و دارای قدرت بازدارندگی محکمی است و هیچ کشوی جرئت تعرض به کشورمان را ندارد و باید تلاش کنیم مشکلات را حل کنیم.

فرماندار نهاوند با اشاره به مشکلات سرمایه‌گذاری در نهاوند اظهار داشت: در این شهرستان باید بتوانیم خیلی از موانع را برطرف کنیم چون منابع زیادی داریم و البته ناهماهنگی‌هایی هست که باید برطرف شود.

وی در پایان گفت: در کارگروه اقتصاد مقاومتی شهرستان نهاوند طرح‌های مجمع بسیج هم که با نظرات اعضای محترم تدوین‌شده است در آن کارگروه مطرح می‌شود و تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود.

در بخش پایانی مجمع بسیج شهرستان نهاوند نقاط ضعف و قوت طرح ایجاد بازارچه فروش محصولات تولیدی این شهرستان با بحث و گفت‌وگوی اعضا موردبررسی قرار گرفت و مقرر شد این طرح برای ادامه مراحل به ستاد اقتصاد مقاومتی فرمانداری ارائه شود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما