تازه های سایت

کد مطلب: 29778
10. اسفند 1395 - 9:21
رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: با پیگیری‌های نماینده نهاوند در مجلس و با مساعدت مدیرکل منابع فیزیکی وزارت بهداشت دستور پرداخت 4 میلیارد ریال اعتبار به بیمارستان جدید نهاوند صادر شد.

مومنعلی دارابی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: با پیگیری‌های حسن بهرام نیا نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی و مجموعه شبکه بهداشت و درمان این شهر اعتبار 4 میلیارد ریالی به بیمارستان جدید نهاوند اختصاص یافت.

وی اظهار داشت: با مساعدت‌های مسئولین محترم وزارت بهداشت و درمان به‌ویژه فرزند شایسته نهاوند آقای مهندس ساکی دستور پرداخت تخصیص مبلغ چهار میلیارد ریال به بیمارستان جدیدالاحداث نهاوند صادر شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند افزود: همچنین نقشه پیشنهادی ساخت فضای فیزیکی در این بیمارستان به متراژ 255 مترمربع به تائید ساکی مدیرکل منابع فیزیکی و طرح‌های عمرانی وزارت بهداشت و درمان رسیده است.

دارابی گفت: تجهیزات بیمارستان نهاوند در نوبت‌های مختلف وارد شهرستان می‌شود و تاکنون 150 تخت ستری و بسیاری از تجهیزات وارد نهاوند شده است.

وی بیان داشت: ازجمله تجهیزاتی که به نهاوند واردشده است می‌توان به یک دستگاه اکوکاردیوگرافی، یک سونوگرافی،4 دستگاه ساکشن،5 دستگاه نبولایزر و 5 دستگاه ترالی به ارزش 230 میلیون تومان اشاره کرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند بابیان اینکه چهارمین محموله تجهیزات بیمارستان جدید شهرستان نهاوند تحویل انبار این بیمارستان داده شد، گفت: تاکنون 150 تخت بستری بیماران به همراه کمد و لاکر کنار تخت که به همراه آن‌ها 10 تخت ویژه اطفال و 4 دستگاه کوتر جراحی تحویل شهرستان نهاوند شده است.

وی افزود: همچنین با توجه به نیاز شهرستان، یک دستگاه رادیولوژی دیجیتال نیز برای نصب در بیمارستان جدید نهاوند وارد نهاوند شده است.

دارابی در پایان گفت: این بیمارستان با همفکری مسئولان به نام بیمارستان شهید آیت‌الله علی قدوسی اولین دادستان انقلاب اسلامی و فرزند برومند نهاوند نام‌گذاری شده است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما