تازه های سایت

کد مطلب: 29447
12. بهمن 1395 - 13:59
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر زنگ انقلاب در زورخانه پوریای ولی نهاوند نواخته شد.

به گزارش پایگاه خبری  گرو، محرم روزبه در حاشیه برگزاری این مراسم گفت: هم‌زمان با آغاز سی هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) زنگ انقلاب در زورخانه پوریای ولی نهاوند نواخته شد.

وی اظهار داشت: در این مراسم جمعی از مسئولان، پیشکسوتان و ورزشکاران ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای حضور داشتند و آغاز ده فجر را گرامی داشتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند افزود: در این مراسم زنگ انقلاب توسط مرشد حبیب رضایی به صدا درآمد تا جمعی از باستانی‌کاران به اجرای حرکات باستانی برای حاضران بپردازند.

وی گفت: در ایام دهه مبارک فجر برنامه‌های خوبی از طرف کمیته ورزش ستاد دهه فجر نهاوند برنامه‌ریزی‌شده و اجرا می‌شود.

روزبه بیان داشت: ایام پیروزی انقلاب اسلامی فرصت بسیار مناسبی برای انتقال ارزش‌ها و مفاهیم ارزشمند انقلاب اسلامی به نسل جوان جامعه است به همین منظور برنامه‌های فرهنگی و ورزشی خوبی در طول دهه فجر اجرا می‌شود.

 

 

وی عنوان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی بین ادارات، انجام بازی‌های بومی محلی، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار، همایش ورزش‌های صبحگاهی و انجام برنامه پیاده‌روی خانوادگی ازجمله برنامه‌های این هفته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند افزود: در دهه فجر امسال بیش از 160 عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی در سطح شهر و روستاهای نهاوند اجرا می‌شود.

وی در پایان گفت: برای بانوان محترم شهرستان نهاوند نیز برنامه‌های ورزشی و فرهنگی خوبی تدارک دیده‌شده است که به‌مرور و طبق برنامه‌ریزی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما