تازه های سایت

کد مطلب: 29393
8. بهمن 1395 - 14:29
رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نهاوند گفت: بارش برف که از بامداد امروز در نهاوند شروع‌شده بود همچنان ادامه دارد به همین دلیل تردد در گردنه گاماسیاب نهاوند فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

محمد موسی مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: بارش برف از بامداد امروز در شهرستان نهاوند شروع‌شده است و همچنان هم ادامه دارد که در نقاط کوهستانی با کولاک همراه است.

وی اظهار داشت: اکیپ‌های برف‌روبی و نمک‌پاشی در شهرستان از شب گذشته در حالت آماده‌به‌کار هستند و هم‌اکنون در حال بازگشایی معابر در سطح محورهای مواصلاتی هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نهاوند افزود: با توجه به گستردگی شهرستان نهاوند اولویت با محورهای مواصلاتی اصلی است و هم‌اکنون 5 اکیپ راهداری در حال کار هستند.

وی افزود: یکی از محورهای اصلی شهرستان نهاوند گردنه گاماسیاب است که محور بین نهاوند و شهر نورآباد لرستان است و الآن در این محور برف و کولاک شدید گزارش‌شده است.

مومنی اظهار داشت: در این گردنه تا الآن بیش از 40 سانتی‌متر بارش برف داشتیم و اکیپ‌های برف‌روبی در حال کار بازگشایی این محور هستند و تردد در این محور فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

وی گفت: علاوه بر گردنه گاماسیاب در حال حاضر در محور نهاوند به ملایر، نهاوند به کرمانشاه و نهاوند به بروجرد شاهد بارش برف هستیم و این بارش‌ها ادامه دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نهاوند افزود: هیچ‌کدام از محورهای مواصلاتی نهاوند در حال حاضر مسدود نیست و در محورهای کوهستانی تردد با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

وی اظهار داشت: اداره راهداری نهاوند با 5 اکیپ و بیش از 20 دستگاه ماشین‌آلات راهداری در حال بازگشایی معابر در سطح شهرستان نهاوند و محورهای مواصلاتی است.

 

http://garoo.ir/sites/default/files/fullimages/1395/11/08/dsc00604.jpg

انتهای پیام/

478625

دیدگاه‌ها

لعنت به این جاده هایی که اینقدر کند کار کردید که با یک برف 5 سانتی بسته می شود.عرضه ندارید این چند تا کوه رو خراب کنید راه ها باز تر شوند استان همدان و نهاوند.
خدارو شکر که برف میاد هرچند واسه راننده ها سخته ولی در کل خبر خوبیه.الحمدالله

دیدگاه شما