تازه های سایت

کد مطلب: 29206
26. دى 1395 - 11:46
شهردار نهاوند گفت: در راستای اجرای طرح پاک‌سازی بلوارها، بلوار پرستار و شهید امیدی به‌منظور آبخوری بهتر درختان و مبارزه با علف‌های هرز توسط شهرداری نهاوند پاک‌سازی شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، امیررضا یوسفیان در جمع خبرنگاران گفت: طرح پاک‌سازی بلوارها درزمینهٔ آراستگی و زیباسازی شهر و رفع موانع و نازیبایی‌های بصری و زیست‌محیطی در سطح شهر اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: هدف شهرداری از اجرای این طرح تنظیف، پاک‌سازی و تمیز کردن فضای سبز در سطح شهر است.

شهردار نهاوند افزود: این شهرداری در حال انجام آرایش و فرم دهی درختچه‌های زینتی پارک ترافیک، میدان‌ها و بلوارهای سطح شهر نیز هست.

یوسفیان عملیات هرس و پیرایش درخت را از ضروری‌ترین و مهم‌ترین اقدامات نگهداری فضای سبز عنوان کرد و گفت: واحد فضای سبز هرساله در فصل مناسب به این امر مبادرت می‌ورزد.

وی بیان کرد: به‌موجب ماده یک لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز، قطع هرگونه درخت در معابر، میدان‌ها، بزرگراه‌ها و پارک‌ها بدون مجوز واحد فضای سبز ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

شهردار نهاوند ادامه داد: در این خصوص کارشناسان فضای سبز به استناد ماده ۷ لایحه حفظ و گسترش فضای سبز در حکم ضابطین دادگستری هستند.

وی از شهروندان خواست از هرگونه اقدام و قطع شاخ و برگ درختان خودداری نمایند.

یوسفیان گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مزاحمت شاخه‌های درختان درگیر با شبکه برق درخواست خود را به این شهرداری ارجاع دهند تا کارشناسان فضای سبز به‌صورت اصولی و درست نسبت به آن اقدام نموده و از مشکلات حقوقی بعدی برای خود بکاهند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما