تازه های سایت

کد مطلب: 28975
10. دى 1395 - 11:59
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند با اشاره به فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر از اجرای بیش از۲۰۰ برنامه فرهنگی و هنری شاخص در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمود مصباح در گفتگو با خبرنگاران نهاوند اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران اتفاقی بی بدیل در تاریخ معاصر به شمار می‌آید که در مسائل سیاسی جهان و منطقه ایفاگر نقش تعیین کننده و تحولات غیرقابل پیش بینی بوده است.

مصباح گفت: این اتفاق بزرگ، معادلات فرهنگی، اجتماعی و سیاسی استکبار را در ادامه سیاست سلطه و تقسیم استعماری جهان بر هم زد و با آگاهی‌های عمیقی که در میان ملت‌های مسلمان جهان بویژه در کشورهای اسلامی به وجود آورد زمینه تحولات ریشه دار و چشمگیری را فراهم کرد.

وی افزود: اینک که در آستانه برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، بی گمان بیش از بیش حضور، همفکری و همکاری بخشهای مختلف فرهنگی و نقش آفرینی و اثر بخشی آنان می‌تواند در برگزاری باشکوهتر آن تاثیرگذار باشد.

مسئول کمیته فرهنگی و هنری ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر نهاوند با اشاره به اجرای برنامه های مذهبی و قرآنی در این ایام گفت: برگزاری همایشهای مختلف در سطح دانشگاه های شهرستان، برگزاری محفل انس با قرآن ، برپایی عصر شعر و خاطره با حضور عموم مردم ، برگزاری مسابقات سرود، تیر اندازی ، کتاب خوانی ، مشاعره ، برگزاری محافل علمی، فرهنگی و هنری جهت انتقال فرهنگ انقلاب به نسل تازه، برگزاری مسابقات وبلاگ نویسی، کاریکاتور، شعر، عکس و فیلم با موضوع انقلاب، بیداری اسلامی ، نواختن سرود و آهنگهای انقلابی و تجلیل از فعالان قرآنی ازبرنامه های پیش بینی شده دراین ایام است.

محمود مصباح گفت: برگزاری جنگ شادی، برگزاری جشن انقلاب در بیش از ۵۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد شهری و روستایی،  برگزاری بیش از ۵۰ مسابقه مختلف ورزشی و فرهنگی در سطح شهر و روستا، نواختن زنگ انقلاب در مدارس، برپایی نمایشگاه های مختلف از جمله عکس ، هنرهای تجسمی و کتاب، برگزاری مسابقات قرآنی و ورزشی و دیدار با خانواده های شهدای انقلاب اسلامی از دیگر برنامه های اجرایی این دهه در نهاوند می باشد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما