تازه های سایت

کد مطلب: 28815
29. آذر 1395 - 16:02
نماینده مردم نهاوند درمجلس گفت:جاده نهاوند- آورزمان و همچنین چهارخطه نهاوند به فیروزان به طول ۱۲ کیلومتر سال های سال است که به حالت نیمه کاره و تعطیل رها شده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام‌نیا نماینده مردم نهاوند درمجلس شورای اسلامی درتذکر شفاهی درنشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، گفت: ضمن عرض سلام ،ادب و احترام به پیشگاه مردم شریف و باعظمت ایران اسلامی پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت در شهر حلب  را نیز تبریک می گویم.

نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بنده یک تذکر و یک خواسته دارم، گفت: آقای آخوندی متأسفانه راه‌های مواصلاتی شهرستان نهاوند از وضعیت بسیار نامطلوبی برخوردار است  به گونه ای که جاده نهاوند- آورزمان و همچنین چهارخطه نهاوند به فیروزان به طول 12 کیلومتر سال های سال است که به حالت نیمه کاره و تعطیل رها شده و با استفاده از اعتبارات فنی و در قالب پیچ های خطرناک عملیات اجرایی به صورت لاکپشتی انجام می شود.

 وی ادامه  داد:متأسفانه تاکنون چندین بار به صورت شفاهی و نطق میان دستور و تذکرات کتبی این مشکل به گوش مسئولین و جنابعالی گزارش شده؛ولی متأسفانه به قول معروف گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من آنکه به جایی نرسد فریاد است.

 وی تصریح کرد: آقای آخوندی! آیا اطلاع دارید از ابتدای سال تاکنون بیش از 40 نفر از خانوادها  یا بی سرپرست شده یا فرزندان خود را از دست داده و داغدار شده‌اند و بیش از 400 نفر در این مسیر یا مصدوم  یا مجروح  و بعضا قطع نخاع شده‌اند بنابراین از حضرتعالی تقاضا داریم از مسئولینی که دراین زمینه قصور داشته‌اند  را مورد خطاب قرار دهید و آنها را به دادگاه اداری معرفی کنید چرا که راه اصلی شهرستان نهاوند را به عنوان راه فرعی معرفی کرده اند.

وی در پایان یاداورشد:استان کرمانشاه،کردستان،ایلام و این راه به عنوان راه اصلی است ولی متأسفانه به عنوان راه فرعی قلمداد شده و از اعتبارات اینچنین برای رفع این مشکل استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه‌ها

ببینم نهاوند رو استان میکنید بهرام نیا.سابقه تبدیل چند روستا به شهر ویک شهرستان جدید را در ایلام داشته اید.آیا در اینجا هم می توانید.؟لطفا پیگیر پتروشیمی و نیروگاه نهاوند هم باشید.

دیدگاه شما