تازه های سایت

کد مطلب: 28491
5. آذر 1395 - 14:46
رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند گفت: با توجه به سرمای شدید شهرستان نهاوند بر اساس درخواست تعدادی از خانوارهای عشایری کار امداد رسانی به آنها با همکاری امدادگران این جمعیت و اداره امور عشایری نهاوند صورت پذیرفت.
به گزارش پایگاه خبری گرو، محمد تقی شهبازی در گفت و گو با خبرنگاران نهاوند گفت: روز گذشته با توجه به اینکه تعداد 10 خانوار از عشایر کوچرو مستقر در شهرستان قصد تردد از منطقه روستای طائمه نهاوند را داشتند به علت سرمای شدید با مشکل روبرو شدند که پس از اطلاع رسانی امدادگران ما به همراه اداره امور عشایری خدمات امدادی را به آنان ارائه کردند .

وی افزود: خدمات امدادی صورت گرفته شامل توزیع پتو ، نفت و چراغ والور بود که برابر با جمعیت موجود عشایر بین چادرهای آنها توزیع شد.
وی گفت: پس از ارائه خدمات امدادی به عشایر وضعیت اسکان آنها نیز مورد بررسی قرار گرفت که به لحاظ چادر با مشکل مواجه نبوده و فقط امکانات گرمایی از سوی آنها درخواست شده بود.
با گرم شدن هوا تعدادی از عشایر مستقر در ایلام ، اندیمشک و پلدختر از اردیبهشت ماه به نهاوند کوچ کردند و در مناطق کوهپایه ای شهرستان نهاوند مستقر شدند و اواخر آبان ماه به ییلاق در مناطق خود باز می گردند.
سه روز گذشته با کاهش دما به زیر صفر سرمای کم سابقه ای نهاوند را فرا گرفته و باعث بالا رفتن تقاضای وسایل گرمایشی شده است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما