تازه های سایت

کد مطلب: 28485
5. آذر 1395 - 8:09
رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند گفت: با همکاری تیم های راهداری و حمل و نقل جاده ای 130 تن از زائرانی که از سفر کربلا عازم مناطق مرکزی کشور بودند، در این شهرستان اسکان اضطراری شدند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمد تقی شهبازی با اعلام این خبر گفت: این مسافران که هنگام شب وارد حوزه استحفاظی نهاوند شدند به علت برودت سرما و یا نقص فنی خودرو قادر به ادامه مسیر نبوده و در مساجد این شهرستان اسکان داده شدند.
وی افزود: نیمه شب سه شنبه نیز یک دستگاه مینی بوس از زائران کربلا که عازم یکی از شهرهای شمال کشور بودند در مسیر جاده آورزمان دچار نقص فنی شده که پس از بی نتیجه ماندن تلاش راننده برای رفع مشکل مراتب توسط پلیس 110 به این جمعیت اعلام شد که تیمی امدادی این جمعیت به همراه تیم راهداری به محل مورد نظر مراجعه و مسافران را با چندین وسیله نقلیه به یکی از مساجد سطح شهر که از قبل تجهیز شده بود منتقل و اسکان دادند.
شهبازی اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان نهاوند مسیر ورودی زائران به استان همدان در حین برگشت از سفر کربلا است لذا با توجه به پیش بینی وضعیت هوا 12 مرکز که بیشتر مساجد در سطح شهر و برخی روستاها هستند آماده اسکان شدند.
رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند گفت: کشیک های امداد جاده ای این جمعیت نیز در پایگاه دائم جاده ای فیروزان و پایگاه موقت سه راهی قلعه قباد و همچنین مرکز اداری جمعیت در حالت آماده باش بودند که در هنگام وقوع تصادف ها جاده ای به یاری نیازمندان شتافتند.
شهرستان نهاوند با توجه به قرار گرفتن در مسیر ارتباطی غرب به مرکز کشور یکی از محورهای پر ترافیک استان است که در ایام اربعین با حجم بسیار زیاد وسایل نقلیه روبرو شد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما