تازه های سایت

کد مطلب: 27903
28. مهر 1395 - 8:20
فرماندار نهاوند گفت: همه اهالی یکی از روستاهای نهاوند در اقدامی مشارکتی به‌صورت 100 درصدی در سرشماری اینترنتی ثبت‌نام کردند.

کریم حمیدوند در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: سرشماری اینترنتی باعث کاهش هزینه‌های جمع‌آوری اطلاعات خانوارها می‌شود که در این زمینه مشارکت مردم بسیار مهم و نشانه توسعه‌یافتگی یک منطقه است.

وی اظهار داشت: در شهرستان نهاوند نیز با توجه به اقداماتی که انجام‌شده است در ادارات و نهادهای دولتی میز خدمت برای ثبت‌نام اینترنتی مردم در طرح سرشماری نفوس و مسکن امسال تهیه‌شده است.

فرماندار نهاوند افزود: در 4 بخشداری این شهرستان نیز دفاتری برای ثبت اطلاعات خانوارها تارک دیده‌شده است که مردم می‌توانند در مهلت باقیمانده نسبت به ثبت اطلاعات به‌صورت اینترنتی اقدام کنند.

وی اظهار داشت: در اقدامی تحسین‌برانگیز و باهمت جهادی دهیار روستای عبدالملکی شهرستان نهاوند 100 درصد مردم این روستا در طرح اینترنتی سرشماری، اطلاعاتشان را با موفقیت ثبت کردند.

حمیدوند گفت: مردم روستای عبدالملکی با کمک دهیار این روستا موفق شدند اطلاعات 350 خانوار مستقر در روستا را در طول مدت اجرای این طرح با موفقیت ثبت کنند و کد آماری دریافت کنند.

وی افزود: روستای عبدالملکی با بیش از 1200 نفر جمعیت یکی از روستاهای بخش خزل نهاوند است که مردم ر این طرح نشان دادند از همت بالایی برخوردار هستند.

فرماندار نهاوند از مردم خواست مانند خانواده‌های روستای عبدالملکی حضور فعالی در این طرح داشته باشند و گفت: مدت سرشماری اینترنتی تا ساعت 24 جمعه 30 مهرماه تمدیدشده است و دهیاران و بخشداران در این مدت باید با جدیت و تلاش اطلاعات خانواده‌ها را تبت کنند.

وی عنوان کرد: از دهیار پرتلاش روستای عبدالملکی که تلاش زیادی در این زمینه داشته است حتماً تقدیر خواهد شد.

حمیدوند در پایان گفت: افرادی که به‌صورت اینترنتی اطلاعاتشان را در سایت سرشماری ثبت می‌کنند فقط باید کد آماری را به مأمور سرشماری ارائه دهند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما