تازه های سایت

کد مطلب: 27786
13. مهر 1395 - 8:26
فرمانده سپاه نهاوند گفت: مراسم یادواره شهدای بخش گیان و اولین سالگرد شهادت سردار سرلشگر حاج حسین همدانی با سخنرانی علیرضا زاکانی نماینده سابق شهر تهران در مجلس برگزار می‌شود.

سرهنگ کامران کریمی در گفت‌وگو با پایگاه خبری گرو، گفت: رزمندگان شهرستان نهاوند در طول دوران دفاع مقدس در پاسداری از انقلاب اسلامی رشادت‌های کم‌نظیری از خود نشان دادند و با نثار جان‌عزیزشان برای همیشه خود را جاودانه کردند.

وی اظهار داشت: در بین رزمندگان نهاوندی دلاورمردان غیور شهر گیان حماسه‌های بی‌نظیری را در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل خلق کردند و تقدیم 50 شهید نشان‌دهنده عشق و ارادت این رزمندگان به انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: امروز وظیفه همه ما حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب و زنده نگه‌داشتن یاد شهیدان انقلاب اسلامی و ادامه دادن راه این عزیزان است.

کریمی گفت: یکی از برنامه‌هایی که باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان می‌شود برگزاری یادواره شهدا است که به همین دلیل با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته یادواره شهدای بخش گیان نهاوند هم‌زمان با ایام ماه محرم برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: یادواره 50 شهید بخش گیان نهاوند با حضور جمعی از سرداران، فرماندهان، مسئولان استانی و کشوری، خانواده‌های شهدای گیان و بسیجیان این شهر روز پنج‌شنبه هفته جاری برگزارمی‌شود.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: این مراسم در روز پنج‌شنبه 15 مهرماه و در چهارمین روز از ماه محرم در مسجد جامع حضرت ابوالفضل (ع) شهر گیان برگزار می‌شود.

وی گفت: این مراسم از ساعت 13 با حضور عموم مردم شهیدپرور بخش گیان و با سخنرانی دکتر علیرضا زاکانی نماینده سابق مردم شهر تهران در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما