تازه های سایت

کد مطلب: 27619
5. شهريور 1395 - 6:03
همزمان با هفته دولت با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر مراسم تجلیل از ۵۴ کارمند نمونه شهرستان نهاوند در سالن شهید باهنر این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، فرماندار شهرستان نهاوند در این مراسم ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت روز کارمند اظهار کرد: همیشه مدیر نمونه، کارمند نمونه انتخاب می‌کند چرا که با انتخاب کارمند، استعداد مدیر هم مشخص می‌شود.

کریم حمیدوند با بیان اینکه مهمترین خصلت کارمند نمونه این است که از کارش لذت برده و از استرس به دور باشد، افزود: آنچه به زندگی انسان ارزش می‌دهد کار است و یک کارمند خوب و نمونه آرامش روانی دارد و فشار و مشکلات خود را بر روی مردم خالی نمی‌کند چرا که در غیر این‌صورت از کار خود لذت نمی‌برد.

وی تصریح کرد: شهیدان رجایی و باهنر از الگوهای نظام اداری بوده و انقلاب و مردم به این دو بزرگوار مدیون هستند بنابراین امیدواریم با افتتاح پروژه‌ها و خدمت به مردم توانسته باشیم دین خود را به آنها ادا کنیم.

حمیدوند بیان کرد: سرمایه انسانی در هر جامعه‌ای از مهمترین سرمایه‌ها است چرا که سرمایه و سرمایه‌ساز است بنابراین ما باید از فرصت‌ها به درستی استفاده کنیم.

امام جمعه نهاوند نیز گفت: هفته دولت یادآور خدمتگزاری شهیدان رجایی و باهنر بوده و باید الگوی دولتمردان باشند و کارمندان ساده‌زیستی و خدمت به مردم این بزرگواران را سرلوحه کار خود قرار دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی افزود: بی‌شک در هیچ کجای دنیا همانند ایران در راه رفع مشکلات مردم گام بر داشته نمی‌شود و در هیچ کجای دنیا امنیت و آرامشی چون کشور ایران برقرار نیست.

وی تصریح کرد: کارمند نمونه کسی است که عملکردش مورد رضای خدا و مردم باشد و فعالیت‌های او موجب استحکام بدنه دولت و نظام شود.

امام جمعه نهاوند خاطرنشان کرد: از خصوصیات یک کارمند نمونه این است که با مردم خوش‌رفتار و خوش‌گفتار بوده و بیشتر به ملت خدمت کند تا به بیگانه و دشمن نیاز پیدا نکنیم همچنان که خوشبختانه تاکنون نیاز پیدا نکرده‌ایم.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما