تازه های سایت

کد مطلب: 27587
29. مرداد 1395 - 9:10
رئیس اداره تعزیرات حکومتی نهاوند خبر داد
تشکیل ۱۰۸ فقره پرونده تعزیراتی طی یک ماه گذشته در نهاوند
رئیس اداره تعزیرات حکومتی نهاوند از تشکیل ۱۰۸ فقره پرونده تعزیراتی طی یک ماه گذشته در نهاوند خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری گرو، بهزاد کاکاوندی با اعلام این مطلب گفت: خوشبختانه از ابتدای سال جاری تاکنون با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و همچنین تاکیدات ایشان در رابطه با پرونده‌های قاچاق کالا در شهرستان نهاوند اقدامات بسیار مفیدی صورت گرفته است.

وی در تشریح عملکرد یک‌ماه گذشته اداره تعزیرات حکومتی شهرستان نهاوند، گفت: طی یک‌ماه گذشته ۷۷ فقره پرونده کالا و خدمات که شامل پرونده‌های صنفی می‌شود در نهاوند تشکیل‌شده است.

وی بابیان اینکه این تعداد پروند دارای محکومیت ریالی ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است، گفت: تاکنون ۶۳ پرونده از این تعداد رسیدگی و مابقی در دست رسیدگی است.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی نهاوند در خصوص پرونده‌های کالای قاچاق گفت: آثار مخرب قاچاق کالا بر فعالیت‌های اقتصادی در کشور بسیار زیاد است.

وی با اشاره به اینکه طی مدت یک ماه گذشته ۸ پرونده قاچاق کالا در نهاوند تشکیل‌شده است، گفت: ارزش ریالی این پرونده‌ها بیش از ۱۱۴ میلیون تومان بوده است.

وی با اشاره به اینکه ۷ فقره از این پرونده‌ها منجر به صدور رای شده است، گفت: عمده‌ترین پرونده کشف ۶۰۰ هزار نخ سیگار بود که منجر به پرداخت ۹۲ میلیون تومان شده است.

کاکاوندی در ادامه توقیف یک دستگاه موتورسیکلت با جریمه ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و توقیف ۱۴ دستگاه کولرگازی با جریمه ۴ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان را از مهم‌ترین پرونده‌های ماه گذشته عنوان کرد و گفت: اکثر این محموله‌های قاچاق در حال عبور از محورهای شهرستان بوده که با تیزبینی و سرعت عمل مأموران پلیس آگاهی شهرستان زمین‌گیر می‌شوند.

وی در خصوص پرونده‌های تعزیراتی بهداشت و درمان و دامپزشکی گفت: طی ماه گذشته ۲۳ فقره پرونده به ارزش ۴ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان تشکیل‌شده که از این تعداد ۳ فقره آن‌ها در دست پیگیری و اجرا است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما