تازه های سایت

کد مطلب: 27449
31. تير 1395 - 4:33
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند خبر داد:
۱۴۴ واحد نانوایی متخلف در نهاوند به تعزیرات حکومتی معرفی شدند
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند از معرفی ۱۴۴ واحد نانوایی متخلف در نهاوند به تعزیرات حکومتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مجتبی رضایی با بیان اینکه طی سال گذشته بیش از هزار و ۸۹۶ مورد بازرسی از نانوایی‌های شهرستان نهاوند صورت گرفته است گفت: ۱۴۴ واحد نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی اظهار داشت: ۲۰۶ نانوایی در شهرستان نهاوند فعالیت می‌کنند که ۱۲۴واحد آن‌ها شهری و ۸۲ واحد روستایی هستند.

رضایی آمار تفکیکی نوع نانوایی‌های نهاوند را  ۱۰۸ واحد لواشی، ۷۱ واحد سنگک، ۱۹ واحد بربری، ۶ واحد فانتزی و ۲ واحد نان تافتون عنوان کرد و گفت: از این تعداد ۱۵۹ واحد سهمیه یارانه‌ای دریافت کرده و ۴۷ واحد دیگر به‌صورت آزاد آرد خود را خریداری می‌کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند با اشاره به مشکلات عدیده نانوایی‌های آزاد پز در شهرستان اظهار داشت: در خصوص افزایش و تک‌نرخی شدن قیمت نان در شهرستان نهاوند تاکنون تصمیمی اتخاذ نشده است.

وی خاطرنشان کرد: ۲۰ درصد نانوایی‌های شهری در شهرستان نهاوند آزاد پز هستند که بیشتر در خیابان‌های اصلی و در مناطقی قرار گرفته‌اند که ساکنان آن دارای تمکن مالی هستند.

این مسئول بیان کرد: مناطقی که وضعیت مالی ساکنانش در حد متوسط و پایین است دارای نانوایی‌های آزاد پز نیستند و هیچ‌کدام از نانوایی‌های روستایی نیز آزاد پز نشده‌اند.

وی بابیان اینکه کل نانوایی‌های بربری و تعدادی از نانوایی‌های سنگک شهری در شهرستان نهاوند آزاد پز شده‌اند، گفت: هیچ‌کدام از نانوایی‌های لواشی در شهرستان به‌صورت آزاد نان پخت نمی‌کنند.

مجتبی رضایی در ادامه از انجام سه هزار و ۴۱۰ مورد بازرسی صنفی از واحدهای صنفی نهاوند طی سه‌ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد و گفت: در این راستا تاکنون یک‌صد فقره پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی نهاوند ارجاع شده است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما