تازه های سایت

کد مطلب: 27441
29. تير 1395 - 10:50
مردم نهاوند برای ویزیت متخصص باید 10 ساعت در صف بایستند.
به گزارش پایگاه خبری گرو، این روزها در گرمای طاقت فرسای تابستان مردم نهاوند و بخصوص روستاییان برای یک ویزیت متخصص در بیمارستان شهید حیدری باید از ساعت 6 صبح تا 4 بعد از ظهر در صف طولانی بایستند.
 
مردم باید حداقل  10 ساعت در صف باشند و با توجه به اینکه  پزشک متخصص فقط 20 نفر را ویزیت می کند خیلی از آنها بعد از ساعتها انتظار بدون ویزیت باید به روستای دور افتاده خود در فاصله 60 کیلومتر نهاوند بازگردند و یا شب را در بیمارستان سپری کنند .
 
لازم به ذکر است این بیمارستان در حال حاضر مسئولی که جوابگوی مردم باشد، ندارد و کسی از استان و شهرستان نیز پاسخگوی مشکلات مردم نیست./باشگاه خبرنگاران جوان
 
انتهای پیام/

478625

دیدگاه‌ها

جناب آقای سهرابی . بنده بعنوان سفیر سلامت دانشگاه ازاین گزارش شمابسیارممنون هستم3روزازساعت 6صبح برای گرفتن نوبت به شهید حیدری مراجعه کردم ونوبت نتوانستم بگیرم . طرح ارتقا سلامت وزیر بهداشت در نهاوندنمره اخذ شده صفرمی باشدحتما سراغ مسولیین بروید.درنهاوند برخلاف شعارهای داده شده امکانات بهداشت وسلامت بسیارکم است. ارتقا سلامت فقط برای اطبا محترم خوب می باشدوبیمار در نهاوند سرگردان است .هیچ کس جوابگونیست. از گزارشتان تشکر می کنم
این طرح در نهاوند نواقصی دارد ولی بهر حال بصورت مستقیم و غیر مستقیم باعث رونق کسب و کار پزشکان و مردم شهرهای ملایر ، همدان شده است پس اگر فکر اعتراض دارید مواظب اشتغال و در آمد مردم آن دو شهر باشید تا خدای ناکرده ناراحت شان نکنید.
بابا آخه چرا هیشکی پاسخگو نیست؟ این چه وضعشه؟ بابا آخه خفتم حدی داره بخدا

دیدگاه شما