تازه های سایت

کد مطلب: 27412
27. تير 1395 - 15:37
محمدامین سلگی جوان 22 ساله نهاوندی بامداد امروز براثر چندین ضربه چاقو توسط فرد یا افراد ناشناس به‌شدت مجروح و درحالی‌که امیدی به زنده ماندن وی نبود به بیمارستان علیمرادیان منتقل شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، بامداد امروز یک‌شنبه بنا بر اعلام شاهدان عینی یکی از جوانان شهرستان نهاوند بانام محمدامین سلگی در منطقه دکتر حسابی نهاوند از طرف فرد یا افرادی موردحمله قرارگرفته که در این حادثه چندین ضربه چاقو به وی به سینه وی واردشده و او را به‌شدت مجروح می‌کند.

پیکر بی‌جان محمد سپس توسط مردم به بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان نهاوند منتقل و به علت شدت جراحت وارده فوراً به اتاق عمل منتقل می‌شود.

دکتر دانشور رئیس بیمارستان علیمرادیان و جراح این جوان زخمی در این مورد گفت: متأسفانه محمدامین از سه ناحیه کتف، زیر قلب و بالای قلب چاقو خورده است و خون زیادی از وی رفته است بنابراین خون زیادی به وی تزریق شد و تیم پزشکی نیز موفق شد خونریزی را متوقف کند.

وی افزود: متأسفانه ضربه چاقوی که به بالای قلب خورده است مقداری به قلب آسیب رسانده است که برای ترمیم قلب متخصص قلب را به اتاق عمل فراخوانده‌ایم و خوشبختانه موفق شدیم از مرگ حتمی وی جلوگیری کنیم.

دانشور گفت: بعدازاین عمل جراحی با یاری خدا و تلاش تیم پزشکی حال عمومی وی خوب و رضایت‌بخش است و پس از عمل جراحی خوشبختانه به هوش آمده و مشکل خاصی ندارد.

هنوز از علت این حادثه و انگیزه ضارب یا ضاربان خبری منتشرنشده است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه‌ها

خدا لعنتشان کند عاملین این حمله را
باید با ضاربین برخورد جدی شود

دیدگاه شما