تازه های سایت

کد مطلب: 27399
25. تير 1395 - 12:04
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان همدان گفت: صدها شبکه ماهواره‌ای با سرمایه‌گذاری دشمنان انقلاب اسلامی در حال تبلیغ برای بی‌حیایی و بی‌عفتی زنان و مردان کشورمان هستند و درواقع تخریب بنیان خانواده را هدف قرار داده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سید حسن فاضلیان در جمع خانواده‌های بسیجیان و فعالان فرهنگی حوزه و عفاف و حجاب نهاوند گفت: دشمنان انقلاب اسلامی که در جنگ سخت نتوانستند اهداف خود را در ایران اسلامی پیاده کنند امروز با استفاده از ابزارهای فرهنگی و رسانه‌ای درصدد نفوذ و استحاله فرهنگی هستند.

وی اظهار داشت: دشمنان با سرمایه‌گذاری فراوان و ایجاد و راه‌اندازی شبکه‌های ماهواره‌ای و اینترنتی مخرب به‌صورت 24 ساعته برای سست کردن ارزش‌ها و بی‌عفتی جوانان مرد و زن جامعه در حال ساختن و پخش برنامه هستند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان همدان افزود: در برنامه‌ریزی‌های آن‌ها که صهیونیست‌ها هم در آن سهیم هستند، بر موضوع تخریب بنیان خانواده‌ها و بی‌هویت کردن جوانان سرمایه‌گذاری و طراحی کرده‌اند.

وی گفت: دشمن با استفاده از برنامه‌های مخرب به دنبال از بین بردن اعتقادات مردم است که باید نسبت به چنین دسیسه‌هایی آگاهی‌بخشی کرد.

فاضلیان اظهار داشت: بنیان خانواده در دین مبین اسلام از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و بر تحکیم آن در دین اسلام تأکید زیادی شده است بنابراین آن‌ها می‌خواهند این نهاد مقدس را متزلزل کنند.

وی بابیان اینکه آن‌ها درصدد طراحی نقشه‌های شومی هستند، افزود: وقتی در جامعه‌ای خانواده از ارزش‌های دینی و اخلاقی تهی شد آن خانواده ازهم‌گسسته می‌شود و حیا از بین می‌رود.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان همدان ادامه داد: حیا که از بین برود آن‌ها با استفاده از برنامه‌های مخرب خود می‌توانند اهداف شوم خود را در کشور پیاده کنند و به جوانان ما ضربه بزند.

وی گفت: باید همه در این زمینه هوشیار باشیم و دختران و پسران جامعه با رعایت حجاب و مسائل اخلاقی راه را بر دشمن ببندد چون هرچه قدر حیا و عفت در جامعه بیشتر باشد راه نفوذ دشمنان نیز مسدود می‌شود.

فاضلیان در پایان اظهار داشت: با رعایت حیا و عفت، افراد ازلحاظ فردی و اجتماعی با یک امنیت روانی زندگی خواهند کرد و بنیان خانواده نیز مستحکم می‌شود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما