تازه های سایت

کد مطلب: 27388
23. تير 1395 - 8:51
فرماندار نهاوند گفت: با توجه به مشکلاتی که برای برخی واحدهای تولیدی شهرستان در زمینه باز پرداخت وام بوجود آمده انتظار می رود که بانکها با دید بازتر و مثبتی به این قضیه نگاه کنند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، کریم حمیدوند در نشست بررسی مشکلات واحدهای تولیدی نهاوند با حضور روسای بانکهای شهرستان در محل جهاد کشاورزی برگزار شد گفت: شهرستان نهاوند زمانی به لحاظ تولید ماهی قطب شیلات استان بود اما به دلیل بیماری وی اچ اس عمده بخش شیلات نهاوند از چرخه تولید خارج شد .
وی افزود: با بوجود آمدن این شرایط تولید کنندگان بخش شیلات برای بازپرداخت وامهایشان با مشکل روبرو شدند که برای حمایت از آنها جلساتی برگزار و مشکلات آنها مورد پیگیری قرار گرفت.
فرماندار نهاوند به برگزاری جلسه های متعدد از سوی استان برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی اشاره نمود و افزود: در حال حاضر برخی از واحدهای تولیدی شهرستان به علت کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش با مشکل روبرو می باشند و واحدهای آنها یا تعطیل می باشد و یا بین 30 تا 70 درصد ظرفیت اسمی خود فعالیت دارند که با توجه به سیاستهای دولت جلساتی در سطح استان برگزار و مشکلات آنها تا حدودی برطرف شد .
وی در این ارتباط افزود: مدیر یکی از واحدهای بزرگ تولیدی لبنیات نهاوند که در حال حاضر 40 میلیارد ریال بابت شیر از آموزش و پرورش چهار استان طلب دارد در گذشته ممنوع الخروج شده بود که با پیگیریهایی که به عمل آمد مشکل این واحد تولیدی در حال برطرف شدن می باشد .
حمیدوند گفت: البته ما در هر شرایطی از واحدهای تولیدی حمایت می کنیم و اجازه نمی دهیم که به علت بدهی این واحدها تعطیل شوند لذا از بانکها انتظار داریم که در این زمینه همکاری نموده و با دید بازی نسبت به مشکلات واحدهای تولیدی برخورد نمایند.
وی اظهار داشت: در سال اقتصاد مقاومتی باید در عمل و اقدام ثابت کنیم که برای اشتغال جوانان قدم بر می داریم و رایط لازم را برای آنان فراهم می سازیم .
وی افزود: در برخورد با سرمایه گذاران کاری نکنیم که سرمایه گذار جرات ورود به کار را نداشته باشد و با برخوردهایی که برخی حتی به زندان رفتن هم می انجامد آبروی فرد را ببریم.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما