تازه های سایت

کد مطلب: 27382
22. تير 1395 - 0:42
رئیس اداره راه و شهرسازی نهاوند خبر داد:
خط‌کشی ۱۲ هزار متر از محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی نهاوند
رئیس اداره راه و شهرسازی نهاوند از خط‌کشی ۱۲ هزار متر از محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی نهاوند طی سه ماه گذشته خبر داد و گفت: گردنه «برزول» در حال ساماندهی است.
به گزارش پایگاه خبری گرو، عمید الوند با اعلام این خبر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون علیرغم کمبود اعتبارات، اقدامات بسیاری در حوزه راه‌ها و همچنین تکمیل پروژه های مسکن مهر نهاوند به‌صورت امانی انجام‌شده است.

وی با اشاره به انجام عملیات خط‌کشی محورهای اصلی و فرعی مواصلاتی شهرستان نهاوند، گفت: خط‌کشی طول جاده‌ها یکی از عوامل مؤثر در کاهش تصادفات و کمک به هوشیارتر شدن رانندگان در حین رانندگی است.

وی ادامه داد: در این راستا تاکنون ۱۱ هزار و ۸۲۰ متر از محورهای اصلی و فرعی شهرستان نهاوند خط‌کشی شده‌اند که محور نهاوند - آورزمان به طول ۱۲۵۰ متر و محور نهاوند - کرمانشاه به طول ۱۳۷۰ متر از مهم‌ترین آن‌ها به شمار می‌آید.

وی عنوان کرد: در بخش راه‌های روستایی نیز ۵۲۰۰ متر از محور محمدیه - علیا و سفلی و ۴۰۰۰ متر از محور روستای زرامین خط‌کشی شده است.

وی بابیان اینکه خوشبختانه امسال عملیات نصب نیوجرسی نیز در محور نهاوند-بروجرد به طول دو کیلومتر انجام‌شده است، گفت: این اقدامات انجام‌شده سهم به سزایی در کاهش تصادفات در این محور داشته اما آنچه باید مطالبه شود رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نهاوند با اشاره به افزایش ایمنی در محور و راه‌ها به رنگآمیزی سرعت کاه ها در محور نهاوند- بروجرد اشاره کرد و افزود: اصلاح و تعویض آسفالت گردنه برزول در شهرستان نهاوند نیز به دلیل ایمنی بیشتر و کاهش تصادفات در دست اقدام است و هم‌اکنون ادوات راه‌سازی به‌منظور عملیات خاک‌برداری، تسطیح و کوبش در محل مستقر هستند.

وی در خصوص دیگر اقدامات انجام‌شده در سه ماه نخست امسال عنوان کرد: عملیات حفاری لوله گاز پروژه ۱۴۰ واحدی جهاد پروژه های مسکن مهر نهاوند در دست اقدام است.

الوند گفت: تصرف قسمتی از اراضی شاطر آباد به متراژ ۲۰۰ مترمربع نیز از دیگر اقدامات انجام‌شده است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما