تازه های سایت

کد مطلب: 27350
15. تير 1395 - 4:31
رئیس کمیته امداد نهاوند خبر داد
231 پایگاه جمع‌آوری فطریه در نهاوند مستقر می‌شود
رئیس کمیته امداد نهاوند گفت: هم‌زمان با عید سعید فطر 231 پایگاه جمع‌آوری فطریه در محل برپایی نماز عید فطر در شهر و روستاهای نهاوند مستقر می‌شود.

علی کاویانی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: کمیته امداد امام (ره) امسال نیز در روز عید فطر آماده جمع‌آوری زکات فطریه شهروندان نهاوندی در همه بخش‌های شهری و روستایی است.

وی اظهار کرد: امسال تعداد 171 پایگاه روستایی، 45 پایگاه شهری، 10 پایگاه در مصلا و میدان‌های شهر و 5 پایگاه نیز در شهرهای تابعه نهاوند که مجموعاً 231 پایگاه است، فطریه مردم نهاوند را جمع‌آوری می‌کنند.

رئیس کمیته امداد نهاوند افزود: با تلاش همه کارکنان این اداره، فطریه جمع‌آوری‌شده در اسرع وقت میان نیازمندان شناسایی‌شده توزیع می‌شود.

وی گفت: کمیته امداد در همه مساجد برای جمع‌آوری زکات فطریه فعال است و پایگاه‌های جمع‌آوری فطریه تا پس از نماز ظهر در محل برپایی نمازعید فطر برپا است.

کاویانی اظهار داشت: در شهر نهاوند و در مصلا بزرگ شهرستان نیز پایگاهی برای جمع‌آوری زکات انبوه نمازگزاران در نظر گرفته‌شده است تا همشهریان برای پرداخت فطریه مشکلی نداشته باشند.

وی عنوان کرد: سال گذشته در شهرستان نهاوند 65 میلیون تومان زکات فطریه جمع‌آوری شد که در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

رئیس کمیته امداد نهاوند گفت: مبالغ جمع‌آوری‌شده پس از اتمام شمارش از طریق رسانه‌ها به اطلاع عموم مردم رسانده می‌شود.

زکات فطریه به ازای هر نفر معادل سه کیلوگرم قوت غالب است که معمولاً سه کیلوگرم گندم است و امسال زکات فطریه 6 هزار تومان اعلام‌شده است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما