تازه های سایت

کد مطلب: 27145
8. خرداد 1395 - 21:40
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرمانده انتظامی استان همدان از کشف مقدار 30 کیلوگرم تریاک در بار صیفی‌جات و دستگیری 2 قاچاقچی در استان همدان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، هادی قزوینه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در پی تلاش‌های اطلاعاتی به عمل آمده از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان مشخص شد دو نفر قاچاقچی قصد قاچاق مواد مخدر با استفاده از شیوه و شگردهای پیچیده را دارند.

وی گفت: این قاچاقچیان قصد انتقال آن را از شرق کشور به استان همدان و توزیع در بین قاچاقچیان خرد را دارند که رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرمانده انتظامی استان همدان افزود: با توجه به اشراف اطلاعاتی ایجاد شده طی 24 ساعت گذشته طی یک عملیات برنامه‌ریزی شده و هدفمند یکی از قاچاقچیان که در حال انتقال یک محموله تریاک در پوشش محصولات کشاورزی در ورودی استان همدان - شهرستان نهاوند مشاهده و دستگیر شد.

وی بیان داشت: در بازرسی صورت گرفته از خودرو موصوف 30 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و راننده خودرو در این عملیات دستگیر شد.

قزوینه‎ای گفت: در پی بازجویی‌های صورت گرفته از متهم و پیگیری‌های پلیس همدست نامبرده نیز طی عملیات دیگری در شهرستان اسدآباد دستگیر شد که هر دو متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه مراجع قضایی شدند.

وی بیان داشت: نقش و تعامل اطلاعاتی مردم موجب شده که امروز پلیس مبارزه با مواد مخدر دارای اشراف اطلاعاتی مطلوبی در سطح استان باشد و توفیقات قابل توجهی حاصل شود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما