تازه های سایت

کد مطلب: 27041
31. ارديبهشت 1395 - 17:07
فرمانده سپاه نهاوند گفت: سپاه پاسداران به‌عنوان حافظ منافع و دستاوردهای انقلاب اسلامی به هیچ‌کس اجازه نمی‌دهد که از خطوط قرمز نظام جمهوری اسلامی عبور کند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ کامران کریمی در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه نهاوند با تبریک سالروز ولادت امام زمان (عج) و آزادسازی خرمشهر گفت: دشمنان انقلاب بعد از پیروزی انقلاب مردمی و اسلامی کشورمان صدام را تجهیز و به جان مردم انداختند تا نظام نوپای اسلامی ما را از بین ببرند و در سر سودای فتح چندروزه ایران را داشتند.

وی اظهار کرد: صدامیان و حامیان آمریکایی و غربی آن‌ها در جنگ تحمیلی وقتی با ایثار و مقاومت مردان غیور ایران اسلامی مواجه شدند نتوانستند اهداف شوم خود را در کشور پیاده کنند و درسی فراموش‌نشدنی از ملت ایران آموختند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: عملیات آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی بود که با رشادت شهدا و رزمندگان انقلاب اسلامی خرمشهر را پس از 575 روز از دست رژیم صدام خارج کرد.

وی بیان داشت: چه در جنگ تحمیلی و چه امروز پشت پرده همه جنگ‌های منطقه آمریکایی‌ها هستند و امروز نیز با راه‌اندازی جنگ‌های نیابتی در منطقه به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران هستند.

کریمی گفت: به برکت رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری و اقتدار نیروهای مسلح و مقاومت همیشگی ملت ایران امروز با وجود همه ناامنی‌ها در خاورمیانه جمهوری اسلامی در اوج اقتدار و عزت قرار دارد و دشمنان می‌دانند که با ایران نمی‌توان به‌صورت نظامی مواجه شد.

وی اظهار کرد: دشمنان متوجه شده‌اند که از طریق جنگ سخت نمی‌توانند با ایران مقابله کنند بنابراین به دنبال نفوذ و جنگ نرم هستند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: هدف اصلی دشمن از جنگ نرم جدا کردن جوانان نوجوانان از معنویت است و می‌خواهند فرهنگ شهادت و ولایت پذیری را از جوانان جدا کنند و اهداف شوم خود را اجرا کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مذاکرات هسته‌ای و برجام بیان داشت: مذاکرات هسته‌ای ایران و 6 کشور طرف مذاکره انجام شد و نتیجه آن امضای سند برجام بود که تعهداتی را برای ایران و طرف غربی در برداشت.

 

 

کریمی گفت: تا امروز آمریکایی‌ها به هیچ‌یک از تعهدات خودشان عمل‌نکرده‌اند و این در حالی است که ایران به تعهدات خود عمل کرده است.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: این فریب‌کاری آمریکایی‌ها بار دیگر صحت و پیش‌بینی‌های درست رهبر انقلاب را در مورد خدعه و نیرنگ آمریکایی‌ها به‌خوبی نشان داد.

وی بیان داشت: از زمان روسای جمهور قبلی امریکا تا امروز هرزمانی که ما در مقابل آمریکایی‌ها کوتاه آمدیم آن‌ها اقدامات خودشان را بر ضد ما افزایش دادند و هر وقت در مقابل آن‌ها ایستاده‌ایم آن‌ها عقب‌نشینی کردند.

کریمی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌های اخیر فرمودند که باید انقلابی باشیم، انقلابی عمل کنیم و انقلابی بمانیم و امروز وظیفه ما اجرای این فرامین ایشان است چون اگر مسئولان انقلابی باشند در مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکایی‌ها مقاومت می‌کنند.

وی افزود: باید فرمایشات رهبر انقلاب توسط نخبگان و بسیجیان تبیین شود و به یک فرهنگ تبدیل شود تا همه با اجرای این منویات درراه انقلاب حرکت کنیم.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: سپاه به‌عنوان حافظ منافع و دستاوردهای انقلاب و به‌عنوان نهادی انقلابی به هیچ‌کس اجازه عبور از خطوط قرمز نظام را نمی‌دهد و همه باید به این مسئله توجه کنند.

وی در ادامه در رابطه با اجرای اقتصاد مقاومتی بیان کرد: اجرای صحیح اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبر انقلاب باعث رونق تولید داخلی می‌شود و مزیت‌های بسیار زیادی دارد.

کریمی بیان داشت: سپاه ناحیه نهاوند در سال گذشته در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی و ایجاد شغل برای جوانان مبلغ 2 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات در اختیار جوانان جویای کار قرارداد.

وی در پایان گفت: با این مبلغ که به طرح‌های بومی مرتبط با اقتصاد مقاومتی اختصاص یافت حدود 290 مشغول به کار شدند و این کار را در سال جدید نیز باقدرت ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما