تازه های سایت

کد مطلب: 27034
30. ارديبهشت 1395 - 12:29
امام‌جمعه نهاوند گفت: اقدامات رژیم آل سعود در مذاکرات حج امسال نشان می‌دهد که آن‌ها می‌خواهند سد راه زائران بیت‌الله حرام شوند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در گفت‌وگو با پایگاه خبری گرو، گفت: آل سعود نمی‌خواهد که زائران ایرانی به سفر حج مشرف شوند و با اقدامات خود در این زمینه کارشکنی می‌کند.

وی با اشاره به نتیجه نرسیدن مذاکرات حج اظهار داشت: ظاهراً آل سعود نمی‌خواهد هیچ‌گونه تضمینی در قبال حفظ امنیت حجاج و برگزاری مناسک حج بدهد و مشخص است که کارشکنی می‌کند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: این اقدامات آل سعود مصداق بارز " سد عن سبیل الله " است و آن‌ها می‌خواهند مانع تشرف زائران ایرانی به سرزمین وحی شوند.

وی بیان داشت: این موضوع شاید برای ایران ضعف باشد چون ما باید در حج حضورداشته باشیم ولی با کارشکنی‌های آل سعود ظاهراً این موضوع تاکنون به نتیجه نرسیده است.

مغیثی گفت: با این روندی که وجود دارد و ظاهراً نتیجه‌ای هم ندارد و بعید هم به نظر می‌رسد که مثمر ثمر باشد آل سعود مانع حضور زائران ایران در این سرزمین خواهد شد.

وی اظهار کرد: آل سعود علاوه بر موضوع حج در ناامنی های مختلف منطقه نیز نقش اصلی را ایفا می‌کند و این رژیم خواهان امنیت و آرامش در منطقه نیست.

امام‌جمعه نهاوند افزود: این رژیم بدنام ماه‌ها است که به کشور یمن حمله کرده و در منطقه در خدمت منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی حرکت می‌کند.

وی بیان داشت: کارشکنی‌های آل سعود در مذاکرات یمن به‌خوبی نشان می‌دهد که آن‌ها باهدف تأمین امنیت رژیم صهیونیستی در منطقه اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما