تازه های سایت

کد مطلب: 27024
29. ارديبهشت 1395 - 20:16
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از توقیف بیش از 200 دستگاه موتورسیکلت متخلف و سه نفر از اراذل و اوباش سابقه‎دار در سطح این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محسن اقبالیان از اجرای مستمر طرح ارتقای امنیت اجتماعی طی دو هفته گذشته در شهرستان نهاوند خبر داد و اظهار کرد: این طرح با رویکرد پیشگیری انتظامی و تأمین امنیت شهروندان برگزار می‎شود.

وی از تدوین طرح جامع پیشگیری انتظامی و عملیات ارتقای امنیت اجتماعی خبر داد و گفت: این طرح با هدف تامین آرامش شهروندان و ارتقای سطح امنیت و احساس امنیت موجود در حال اجراست.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند با بیان اینکه طرح ارتقای امنیت اجتماعی را طی چند مرحله و با تلاش فرمانده و عوامل یگان امداد در سطح شهرستان اجرایی کردیم، از نتایج قابل قبول این طرح سخن به میان آورد.

وی از توقیف بیش از 200 دستگاه موتورسیکلت متخلف و مزاحم، توقیف 10 دستگاه خودروی دارای آلودگی صوتی، کشف سه تن موسیر قاچاق و دستگیری یک نفر در این خصوص خبر داد.

اقبالیان ادامه داد: دستگیری سه نفر از اراذل و اوباش سابقه‎دار از دیگر نتایج اجرای طرح بوده که در نهایت تاثیرات معناداری در امنیت و آرامش موجود در شهرستان داشت.

وی ضمن تقدیر از تلاش و خدمات مضاعف عوامل اجرایی به ویژه فرمانده و کارکنان یگان امداد شهرستان بر اجرای مستمر و بدون وقفه این گونه طرح‎ها به منظور حفظ امنیت پایدار در سطح شهرستان تاکید کرد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما