تازه های سایت

کد مطلب: 26957
24. ارديبهشت 1395 - 16:02
بخشدار خزل نهاوند از ساماندهی ۱۲ نانوایی غیرمجاز در فیروزان خبر داد و گفت: برای فعالیت نانوایی‌های محلی فیروزان موافقت‌نامه موقت صادر می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری گرو، فرهاد جهانیان در جلسه ساماندهی نانوایی های بخش خزل گفت: به‌منظور ساماندهی نانوایی‌های محلی بخش خزل و شهر فیروزان نهاوند با در نظر گرفتن حداقل شاخص‌های موجود تفاهم‌نامه‌ای بین نانواها و بخشداری خزل امضا شد.

جهانیان با بیان اینکه در این مرحله تنها نانوایی‌هایی که دارای زیربنای ۴۰ متر و سرویس بهداشتی هستند فعالیت می کنند، گفت: سایر نانوایی‌هایی که دارای این حداقل‌ها نیستند به مدت ۳ ماه باید ضوابط را که با توجه به بازرسی ادارات صنعت، معدن و تجارت، بهداشت و درمان و اصناف تعریف شده، اجرا کنند.

بخشدار خزل نهاوند گفت: قیمت هر قرص نان محلی بر اساس اعلام نظر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تعیین می شود.

جهانیان بابیان اینکه نانوایی‌ها موظف به رعایت اصول بهداشتی و ملزومات طبخ نان هستند، گفت: نانوایی‌ها علاوه بر پرداخت عوارض قانونی شهرداری باید کارگران خود را بیمه و زیر نظر مرکز بهداشت و درمان نهاوند برای اخذ کارت سلامت و اصناف عمل کنند.

بخشدار خزل نهاوند در ادامه به ایجاد تفاهم برای گاز کشی و آب‌رسانی به روستاهای کمالوند، فارسبان و دولت‌آباد اشاره کرد و گفت: پس از پیگیری‌های صورت گرفته مبنی بر برطرف نمودن مشکل آب شرب روستای فارسبان، لوله اصلی شبکه آب‌رسانی از روستای کمالوند به لوله اصلی سراب فارسبان وصل می شود.

وی افزود:اهالی روستاهای فارسبان نیز باید برای اجرای شبکه لوله‌کشی گاز روستاهای دولت‌آباد و کمالوند همکاری لازم را با پیمانکار داشته باشند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما