تازه های سایت

کد مطلب: 26928
21. ارديبهشت 1395 - 10:47
شهردار نهاوند گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته یک شعبه از بانک شهر در شهرستان نهاوند ایجاد می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، امیررضا یوسفیان در نشست خبری با اهالی رسانه از ایجاد بانک شهر در نهاوند خبر داد و گفت: پیگیری‌هایی در زمان شورای چهارم برای آوردن شعبه‌ای از بانک شهر در نهاوند پیش‌ازاین انجام‌شده بود.

وی اظهار داشت: خوشبختانه با پیگیری‌ها و برنامه‌های صورت گرفته فعالیت این بانک با استقرار در نهاوند آغاز و خدمات قابل‌توجهی به شهروندان و توسعه شهری نهاوند را نیز خواهد داشت.

شهردار نهاوند افزود: راه‌اندازی بانک شهر در نهاوند خوشبختانه فرصت خوبی برای شهرداری، شهروندان و سرمایه‌گذاران و قدمی برای رسیدن به شهر الکترونیک را به وجود خواهد آورد.

وی در بخش دیگری از سخنانش اطمینان بخشی و جلب اعتماد سرمایه‌گذاران در حوزه مدیریت شهری را ضروری بیان کرد و گفت: هدف‌گذاری در حوزه سرمایه‌گذاری و جلب مشارکت‌های مردمی از مهم‌ترین اقدامات این شهرداری در سال جدید است که بایستی با استفاده از ابزارهای رسانه‌های جمعی فرهنگ مشارکت بخش خصوصی با مجموعه مدیریت شهری نهاوند نهادینه شود.

یوسفیان بابیان اینکه تدوین شیوه‌نامه نقش بسزایی در تحقق سیاست‌های مدیریت شهری و ایجاد استانداردهای مطلوب یک شهر دارد، تصریح کرد: اجرای پروژه‌های مدیریت شهری با برنامه‌ریزی مدون و مشارکت بخش خصوصی طی سال جاری در اولویت این شهرداری قرار دارد.

وی فرهنگ‌سازی سرمایه‌گذاری در شهرداری را مهم‌ترین عامل موفقیت در ایجاد شهری پایدار دانست و گفت: اجرای کیفی و استاندارد پروژه‌های شهر از دیگر عواملی است که مدیریت شهری را به اهداف خود نزدیک‌تر می‌کند.

شهردار نهاوند در پایان ایجاد فضای مدیریت مشارکتی با مردم به‌منظور ایجاد درآمد پایدار شهرداری را مهم ارزیابی کرد و افزود: عدم تکیه به منابع دولتی و کسب درآمدهای پایدار باید از دیدگاه‌های اقتصادی حاکم بر حوزه مدیریت شهری باشد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما