تازه های سایت

کد مطلب: 26864
17. ارديبهشت 1395 - 11:12
رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان نهاوند گفت: تکمیل ساختمان مدیریت بحران نهاوند نیازمند ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار است.
به گزارش پایگاه خبری گرو، محمدتقی شهبازی در جمع خبرنگاران گفت:ساختمان مدیریت بحران نهاوند از محل اعتبارات استانداری و مدیریت بحران استان و با مشارکت شهرداری نهاوند احداث‌شده است.

وی گفت: این ساختمان در سال گذشته در راستای انجام وظایف محوله در سوانح، حوادث و بحران‌ها به جمعیت هلال‌احمر شهرستان تحویل داده شده است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر نهاوند بابیان اینکه ساختمان اصلی این بنا تکمیل‌شده است، گفت: ساختمان مدیریت بحران شهرستان نهاوند برای برخی امور همچون خرید انشعابات و موارد تکمیلی دیگر نیازمند ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار است.

شهبازی با اشاره به درخواست فرماندار شهرستان در جلسه ستاد مدیریت بحران پیرامون اینکه نهاوند آمادگی احداث و یا ارائه مکانی برای انبار مواد غذایی و امدادی در مواقع اضطرار را دارد، گفت: این ساحتمان باید هر چه تکمیل شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر نهاوند بابیان اینکه اگر ساختمان تمامی استانداردها و شاخص‌ها را داشته باشد اقلام امدادی تأمین خواهد شد، گفت: قول مساعدت برای دریافت تجهیزات امدادی کامل از جمعیت هلال‌احمر مرکز گرفته‌ شده و به‌محض کامل شدن ساختمان دریافت خواهند شد.

شهبازی عنوان کرد: با توجه به حادثه‌خیز بودن شهرستان نهاوند ازلحاظ زلزله و سیل، وجود چنین ساختمانی با تمام تجهیزات و امکانات از الزامات ضروری شهرستان نهاوند است.

وی گفت: سال گذشته برای تکمیل این ساختمان مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل ماده ۱۸۰ تصویب‌شده اما تاکنون تخصیص نیافته که امیدواریم در اعتبارات سال جاری در نظر گفته شود.

شهبازی به محوطه‌سازی پایگاه امدادی فیروزان در محور فیروزان اشاره کرد و گفت: امیدواریم مسئولین استان و شهرستان نسبت به محوطه‌سازی و ساماندهی این محل که در راستای مدیریت سوانح و حوادث جاده‌ای احداث‌شده اقدامات لازم را انجام دهند.

وی در پایان آمادگی شهرستان را در مواجهه با بحران و حوادث طبیعی و غیره طبیعی مطلوب اعلام کرد و گفت: شهرستان نهاوند با توجه به زلزله‌خیز و سیلابی بودن نیازمند نگاه ویژه‌تر مسئولین است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما