تازه های سایت

کد مطلب: 26820
13. ارديبهشت 1395 - 12:50
مومنعلی دارابی به‌عنوان رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، با انجام مراسم تودیع و معارفه در کانون شهید باهنر نهاوند، مومنعلی دارابی به‌عنوان رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان نهاوند معرفی شد و از زحمات جلال‌الدین امیری رئیس سابق قدردانی شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام مغیثی امام‌جمعه نهاوند گفت: سلامت یکی از بخش‌های بسیار مهمی است که تقریباً همه افراد جامعه با آن سروکار دارند بنابراین باید مسئولان در این بخش به فکر خدمت به مردم باشند.

وی اظهار کرد: همان‌طور که آقای استاندار اعلام کرده‌اند در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت در استان همدان نزدیک به 380 میلیارد اعتبار جذب‌شده است که رقم بالایی است؛ و دولت اعتبارات زیادی را در این زمینه هزینه کرده است.

امام‌جمعه نهاوند گفت: این طرح آثار مفیدی را زا خود بر جای گذاشته است ولی مردم انتظار خدمات بیشتری را دارند که امیدوارم همه مسئولان در زمینه خدمت به مردم حرکت کنند.

در ادامه این مراسم محمدرضا عبادیان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: با توجه به خدمات گسترده‌ای که در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت به مردم عرضه‌شده است ولی این خدمات به‌خوبی برای مردم بازگو نشده است که در تلاش هستیم یک پیوست رسانه‌ای را برای مراکز خدماتی و درمانی در نظر بگیریم.

 

 

وی اظهار کرد: با توجه به نظرسنجی‌های انجام‌شده نزدیک 78 درصد از مردم از خدمات طرح تحول رضایت دارند ولی ما باید تلاش کنیم که این موضوع را به 100 درصد برسانیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همان افزود: در استان همدان 500 بیمار دیالیزی وجود دارند که امیدواریم با همکاری و فرهنگ‌سازی همه نهادها بتوانیم موضوع اهدا عضو را در جامعه نهادینه کنیم.

سلامتی معاون فرماندار نهاوند نیز در این مراسم با اشاره به خدمات ارزنده بخش سلامت گفت: در بخش بهداشت و درمان در سطح شهرستان نهاوند اقدامات بسیار خوبی انجام‌شده است که امیدواریم با بهره‌برداری از طرح‌های در حال اجرا مردم هرچه بهتر از این خدمات بهره ببرند.

وی اظهار کرد: اجرای طرح نظام سلامت از برکات نظام است که توسط دولت اجرا می‌شود و در این بخش شهرستان نهاوند در مقایسه با گذشته بسیار پیشرفت شده است.

در پایان این مراسم با حکمی از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان، مومنعلی دارابی به‌عنوان رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند معرفی شد.

پیش از این جلال‌الدین امیری رئیس سابق شبکه بهداشت و درمان نهاوند نیز به‌عنوان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و رئیس مرکز بهداشت همدان معرفی شد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما