تازه های سایت

کد مطلب: 26785
10. ارديبهشت 1395 - 14:45
امام‌جمعه نهاوند گفت: استفاده از ظرفیت‌های درونی و بومی باعث شکوفایی اقتصاد مقاومتی می‌شود و بسیاری از مشکلات جامعه را حل خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان نهاوند گفت: در طول سال‌های اخیر مقام معظم رهبری بر موضوع اجرای اقتصاد مقاومتی تأکید کردند و این برنامه را حلال مشکلات اقتصادی کشور عنوان کردند.

وی اظهار کرد: این برنامه مبتنی بر استفاده از ظرفیت‌های درونی و بومی و استفاده از نیروهای داخلی است که هم مشکل بیکاری را حل می‌کند و هم باعث رونق تولید می‌شود.

امام‌جمعه نهاوند افزود: اجرای صحیح اقتصاد مقاومتی باعث می‌شود که کارگر ایرانی در زمینه تولید فعالیت کند و چرخ اقتصادی کشور به حرکت دربیاید و در حقیقت اقتصاد مقاومتی باعث شکوفایی اقتصادی می‌شود.

وی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیرشان با کارگران سراسر کشور نکات بسیار مهمی را در زمینه تولید و کار بیان فرمودند که فرمایشات ایشان باید برای همه ما نصب العین قرار بگیرد و به فرمایشات ایشان با جان‌ودل عمل کنیم.

مغیثی گفت: توجه به تولید داخل، خرید جنس ایرانی و توجه به ظرفیت بومی و منطقه‌ای از ارکان اجرای اقتصاد مقاومتی هستند که با رعایت این موارد زمینه برای اجرای هرچه بهتر اقتصاد مقاومتی فراهم می‌شود.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها عنوان کرد: همان‌طور که رهبر انقلاب بارها اعلام کردند ما به آمریکایی‌ها اعتماد نداریم و اقدامات اخیر دادگاه عالی امریکا مبنی بر مصادره اموال ایران نمونه دیگری از بی‌اعتمادی به امریکا بود.

امام‌جمعه نهاوند افزود: آمریکا اهل خدعه و نیرنگ است و به‌عنوان دشمن ملت ایران از همه راه‌ها برای ضربه زدن به انقلاب استفاده می‌کند که در این راه همه باید هوشیار باشیم.

وی عنوان کرد: همه ما باید با هوشیاری و حفظ وحدت در مقابل توطئه دشمنان مقاومت کنیم و به سخنان رهبر معظم انقلاب عمل کنیم.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما