تازه های سایت

کد مطلب: 26673
2. ارديبهشت 1395 - 16:54
رئیس فنی و حرفه‌ای برادران نهاوند گفت: طی سال گذشته هزار و ۳۴۱ نفر در مرکز برادران نهاوند آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فراگرفتند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، احد الله ترکمان گفت: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای نهاوند طی سال گذشته به بیش از هزار و ۳۴۱ نفر از متقاضیان آموزش‌های مهارتی و جویای کار شهرستان مهارت ارائه کرده است.

وی بابیان اینکه مدت آموزش این تعداد فراگیر معادل ۲۶۸ میلیون ۶۸۶ نفر ساعت است گفت: این آموزش ها در قالب ۷۴ دوره آموزشی در ۲۰ کارگاه اعم از مرکز ثابت، آموزشگاه آزاد، پادگان، سیار شهری و روستایی، دانشگاه‌ها، صنایع و ندامتگاه‌ها ارائه شده است.

ترکمان از برگزاری ۲۹ هزار و ۳۸۰ نفر ساعت آموزش در روستاهای شهرستان خبر داد و گفت: باهدف رعایت عدالت آموزشی در قالب ۱۵ دوره آموزشی در ۵ کارگاه با جمعیت ۲۶۰ نفر به روستاییان آموزش‌های مهارتی ارائه‌شده است.

وی در خصوص آموزشگاه‌های آزاد شهرستان گفت: شهرستان نهاوند ۱۵ آموزشگاه دارای مجوز و فعال در سطح شهر دارد که طی یک سال گذشته به ۹۴۰ نفر از متقاضیان آموزش ارائه کرده‌اند.

وی در پایان به همکاری با بهزیستی، کمیته امداد و خانه مهر علی ویژه کودکان بی‌سرپرست اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با استقبال خوب این عزیزان در این محل‌ها کلاس‌هایی همچون آشنایی با کامپیوتر، پیرایشگری مردانه، تعمیر تلفن همراه و غیره برگزارشده است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما