تازه های سایت

کد مطلب: 26557
26. فروردين 1395 - 12:29
معاون فرماندار نهاوند گفت: در اثر بارندگيهاي شديد دو روز گذشته در شهرستان نهاوند بسياري از اماكن شهر و روستا دچار آبگرفتگي شده و روستاي ليلان اين شهرستان واقع در منطقه خزل در محاصره سيلاب قرار گرفت.
 به گزارش پایگاه خبری گرو، سید رضا سلامتي روز پنجشنبه گفت: با توجه به بارشهاي شديد روز گذشته در شهرستان ستاد بحران شب گذشته به حال آماده باش درآمده و تا صبح امروز در محل فرمانداري مسائل مربوطه را پيگيري كرده اند .

وي گفت: اين بارشها خساراتي را به مزارع ، منازل و راههاي روستاي وارد ساخته كه هنوز ميزان خسارت آن برآورد نشده است.
سلامتي افزود: صبح امروز گروهي از ستاد بحران استان به همراه فرماندار ، نيروهاي هلال احمر و ديگر گروههاي امدادي به روستاي ليلان اعزام شده اند تا وضعيت موجود را بررسي و كمكهاي لازم را انجام دهند.
وي در ارتباط با ديگر خسارات بارندگي ديروز گفت: همچنين در روز گذشته بارش باران باعث شد كه به مزارع پرورش ماهي در روستاي گردچم خسارت وارد شود و در اين روستا آب به مزارع و برخي مناطق مسكوني وارد شد.
معاون فرماندار نهاوند افزود: بارش باران در روستاي گل حيدر باعث شد كه سيل وراد مزارع و تخريب پل اين روستا گردد.
وي افزود: البته هنوز در سطح شهرستان گزارشهاي كامل جمع آوري نشده اما پيش بيني ميشود ميزان خسارت با توجه به سطح بارشها بالا باشد .
احمد باقري رئيس جهاد كشاورزي نهاوند نيز به ايرنا گفت: بارش باران باعث خسارت به مزارع كشاورزي شده كه كارشناسان ما در حال بررسي ميزان خسارت وارده هستند كه گزارش آن بعدا اطلاع رساني مي شود.
قابل ذكر است كه در اثر بارشهاي روز گذشته علاوه بر برخي روستاها سطح برخي از خيابانهاي شهر نهاوند نيز دچار آبگرفتگي شده و آب وارد برخي منازل و ادارات گردد و خساراتي را وراد سازد.
در مناطق كوهستاني مانند كوه گرين و كوههاي حومه نهاوند نيز بارش برف باعث سفيد پوش شدن اين كوهها شد و دماي هوا مقداري كاهش يافت.
شهرستان نهاوند به دليل وقعيت كوهستاني از ريزشهاي جوي برخوردار است و از پرباران ترين شهرهاي استان مي باشد ./ایرنا

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما