تازه های سایت

کد مطلب: 26516
24. فروردين 1395 - 11:30
امام‌جمعه نهاوند در دیدار شهردار و شورای شهر عنوان کرد/
مطالبات مردم به‌عنوان بهترین سرمایه‌های نظام موردتوجه قرار بگیرد
شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر نهاوند با امام‌جمعه نهاوند دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و پرسنل شهرداری نهاوند با حضور در دفتر حجت‌الاسلام‌والمسلمین مغیثی با امام‌جمعه شهرستان نهاوند دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار امام‌جمعه نهاوند گفت: به‌یقین باید اقداماتی برای جلب رضایتمندی مردمی در سطح گسترده انجام گیرد و نهاوند به رشد و توسعه دست یابد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی با تأکید بر نقش گسترده شهرداری‌ها برای زمینه‌سازی رضایت‌مندی عمومی بیان داشت: مردم بهترین سرمایه‌های نظام هستند و بایستی مطالباتشان به نحو احسن محقق شود و موردتوجه قرار بگیرد.

وی افزود: تمام تلاش خود را برای همکاری با مجموعه مدیریت شهری به کارخواهیم گرفت تا شاهد توسعه هرچه بیشتر در شهر باشیم.

 

 

در ادامه دیدار شهردار نهاوند با اشاره به نام‌گذاری سال 95 خاطرنشان کرد: با مشارکت و مطالبه گری مردم، شهری درخور و قدمت کهن شهر نهاوند خواهیم ساخت.

یوسفیان گفت: بر این اساس هدف اصلی شهرداری فراهم کردن زمینه مشارکت شهروندان در حوزه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، ورزشی است.

وی با اشاره به اینکه هر شهری با مطالبه گری مردم ساخته می‌شود، تصریح کرد: امید است با ایجاد حس اعتماد مردم نسبت به مجموعهٔ مدیریت شهری بتوانیم در راستای توسعه شهری گام‌های موثر برداریم.

شهردار نهاوند با تأکید بر ارتقاء مبلمان شهری در نهاوند افزود: با همکاری و تلاش مستمر مدیران شهری و کارکنان شهرداری و سیمای شهری را تغییر و ارتقا خواهیم داد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما