تازه های سایت

کد مطلب: 26496
23. فروردين 1395 - 9:20
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: ثبت‌نام مراسم معنوی و روح‌بخش اعتکاف رجبیه سال 95 در شهرستان نهاوند از 20 فروردین شروع‌شده و تا روز 25 فروردین ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسی محبی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، بابیان اینکه اعتکاف فرصتی برای اندیشیدن، خلوت گزیدن و نیایش با معبود است؛ گفت: این مراسم امسال در روزهای دوم، سوم و چهارم اردیبهشت‌ماه مصادف با سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم رجب در مساجد شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: مراسم اعتکاف رجبیه در سال ۹۵ در 26 منطقه شهری و روستایی شهرستان نهاوند با حضور گسترده و استقبال چشمگیر نسل جوان و نوجوان برگزار خواهد شد.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی نهاوند با اشاره به تشکیل ستاد اعتکاف در نهاوند افزود: این ستاد با چهار کمیته جانبی فعالیت خود را با آغاز ثبت‌نام از معتکفان در روز شنبه ۲۰ فروردین‌ماه آغاز کرده است.

وی بیان داشت: کمیته تدارکات و پشتیبانی، فرهنگی، تبلیغات و اطلاع‌رسانی و کمیته ثبت‌نام و ارزشیابی چهار کمیته تشکیل‌شده در ستاد اعتکاف نهاوند است.

محبی افزود: امروز دشمن با همه قدرت تبلیغاتی خود قصد گمراه کردن جوانان و آینده‌سازان انقلاب را دارد که باید برای مقابله با این تهاجم فرهنگی تعالیم اسلامی را در جامعه نشر دهیم.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: سرانه نقدی هر داوطلب جهت شرکت در مراسم معنوی اعتکاف توسط اعضاء ستاد مرکزی تعیین‌شده است و هر معتکف باید مبلغ ۳۵ هزار تومان جهت خدمات و تدارکات به ستاد اعتکاف پرداخت نماید.

وی اظهار داشت: ثبت‌نام از معتکفان نهاوندی که از روز ۲۰ فروردین آغازشده است تا 25 فروردین ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام در ساعات اداری به اداره تبلیغات اسلامی نهاوند و در مساجد روستایی همزمان با اقامه نماز جماعت توسط رابطان فرهنگی اقدام به ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما