تازه های سایت

کد مطلب: 26491
22. فروردين 1395 - 8:55
شهردار نهاوند گفت: تغییرات اساسی را در مبلمان شهری با افزایش امکانات رفاهی شهروندان در سطح شهر بوجود می آوریم.

به گزارش پایگاه خبری گرو، نخستین جلسه شورای اداری شهرداری نهاوند در سال جدید با حضور  شهردار و مسئولین واحدهای شهرداری در محل سالن جلسات شهرداری نهاوند برگزار شد.

در این جلسه امیر رضا یوسفیان گفت: در شهرداری هر اقدامی انجام شود مورد توجه اذهان  قرار می گیرد که مهمترین عنصر در این میان، خدمات شهری و عمرانی است لیکن خدمات شهری بایدعلاوه بر ایجاد رفاه و آسایش شهروندان، زیبایی شهر را به همراه داشته باشد.

وی با اشاره به شعار امسال، اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل و اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری باید سرلوحه همه ی مسئولین در سطوح مختلف قرار گیرد؛ افزود: بایستی در شهرداری اقدام به تشکیل کمیته ها به منظور افزایش درآمد بپردازیم.

شهردار نهاوند از ایجاد تغییر اساسی در نحوه مدیریت شهری خبر داد و خاطر نشان کرد: در این شهرداری با ارائه مدل های مدیریتی و مشارکتی، و بکارگیری انها در زمینه مدیریت شهری اقتصاد و بهره وری رونق داده خواهد شد.

وی ادامه داد: با انجام کار کارشناسی در نظر داریم هزینه های جاری را کاهش و هم چنین تغییرات اساسی را در مبلمان شهری با افزایش امکانات رفاهی شهروندان در سطح شهر بوجود آوریم.

یوسفیان همچنین ضمن تاکید بیشتر بر فعالیت های مدیران در مجموعه شهرداری که منجر به افزایش رضایت شهروندان از عملکرد شهرداری می شودغ گفت: خانواده بزرگ شهرداری می بایست با تلاش بیشتر به فعالیت های خود ادامه دهند تا با ارائه خدمات قابل توجه شاهد پیشرفت و آبادانی هر چه بیشتر شهر نهاوند باشیم.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه‌ها

خدمت شهردار محترم عرض سلام وادب را دارم .با توجه به محدودیت منابع در شهرداری ایکاش جلسه ی بین مردم وشهرداری بر گزار شه و مبلغ هر خانواده پنج هزار تومن در ماه کمک به شهرداری جهت کارهای لکه گیری اسفالت .رنگ آمیزی. مبلمان شهری .سطل زباله .وهزاران کار جزیی که بنده بی خبرم کمک کنند .اگر می خوایم شهری تمیز وزیبا و سر زنده داشته باشیم باید مشارکت کنیم .یا با پول ویا با نظر کارشناسی وعذر خواهی می کنم تعداد کمی وجود دارن که فقط نق می زن .امان از دست یک حرف راهگشا .

دیدگاه شما