تازه های سایت

کد مطلب: 26334
11. فروردين 1395 - 17:05
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر نهاوند گفت: در مراسمی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و کارکنان شهرداری از بانوان مجموعه شهرداری نهاوند تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، صفی الله خرم‌آبادی ضمن تبریک میلاد بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) با تقدیر از خدمات بانوان شهرداری نهاوند گفت: نقش مادران در تشکیل و بنیان خانواده بسیار حائز اهمیت است و جامعه متشکل از همین خانواده‌ها است.

وی اظهار کرد: حضرت زهرا (س) نمونه بارز یک انسان و یک زن کامل است و بانوان باید ایشان را الگو خود قرار داده و دنباله‌رو و رهرو راه ایشان باشند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر نهاوند افزود: خانواده‌ای که نسبت به ایجاد آرامش توأم با سلامت در جامعه ایفای نقش می‌کند می‌تواند فرزندان سالم و صالحی را تحویل جامعه نماید.

وی ضمن اشاره به مقام و جایگاه والای زنان در دین مبین اسلام ادامه داد: قطعاً اگر هر خانواده‌ای به مقوله‌های شهری توجه نماید و مسائل و امور شهری را مانند منزل خود پیگیری و رصد نماید در ایجاد شهری سالم و آباد قدم گذاشته است و کار مدیریت شهری آسان‌تر می‌شود.

در ادامه عضو شورای اسلامی شهر نهاوند به گوشه‌ای از توانمندی بانوان شهرداری در امورات اداری و تخصصی پرداخت و افزود: امید است با همدلی به وجود آمده بتوان برای عمران و آبادانی شهر گام‌های مهمی را برداشت.

عبدالعلی ملکی هم‌چنین حضور خانم‌ها را در عرصه‌های مدیریت شهری فرصتی ارزنده بیان کرد و خاطرنشان کرد: امیدواریم با توانمندسازی و هویت بخشی به کارکرد بانوان در مباحث توسعه شهری به رشد و توسعه هرچه بیشتر دست‌یابیم.

وی با اشاره به شعار سال 1395 از بانوان این شهرداری خواستار ورود آن‌ها در بحث مبلمان شهری شد و گفت: با توجه به سلایق بانوان بایستی از توان و ظرفیت خانم‌های شاغل در مباحث عمران و مبلمان شهری برای اجرای هر چه‌بهتر در نحوه چیدمان و زیباسازی محیط بهره گیریم.

عضو شورای شهر نهاوند با اشاره به بحث آموزش فرهنگ در سطح شهر افزود: باید درزمینهٔ فرهنگ تلاش دوچندانی داشته باشند چراکه ورود به مقوله فرهنگ می‌تواند تمامی مشکلات ما را مرتفع نماید.

معاون شهرداری نهاوند در ادامه مراسم ضمن تقدیر از زحمات بانوان شاغل در شهرداری تصریح کرد: زحمات شما همکاران و بانوان شاغل در مجموعه مدیریت شهری قابل‌تقدیر و تکریم است.

عباس حسنوند با اشاره به حضور بانوان در تمامی واحدهای این شهرداری افزود: شما بانوان علاوه بر محیط کار و اداره در خانواده نیز زحمات زیادی را بر دوش می‌کشید و کانون گرم خانواده مدیون زحمات شما است و قطعاً این زحمات مورد رضایت حضرت حق خواهد بود.

در پایان جلسه با اهدا لوح تقدیر و هدیه از بانوان شهرداری نهاوند تقدیر به عمل آمد.

 

696149

696150

696153

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما