تازه های سایت

کد مطلب: 26331
11. فروردين 1395 - 10:44
بیش از ۴۲ هزار نفر از اماکن گردشگری نهاوند بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، رئیس میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری نهاوند افزود: خوشبختانه تمهیدات اندیشیده شده در ستاد استقبال از مسافران نوروزی که با حضور فرماندار شهرستان برگزار شد، سبب افزایش آمار بازدید و حضور مسافران نوروزی در شهرستان شده است.
جانجان آمار اقامت مسافرین در هتل‌ها، میهمان‌پذیرها، مسافرخانه‌ها و مدارس پیش‌بینی‌شده از سوی آموزش‌وپرورش را دو هزار و ۳۳۱ نفر عنوان کرد و گفت: در این ایام افزون بر ۴۲ هزار و ۱۱۳ نفر از اماکن گردشگری تاریخی، طبیعی و غیره شهرستان نهاوند بازدید کرده‌اند.

وی تعداد بازدیدهای نظارتی از رستوران‌ها، مهمان‌پذیرها و دفاتر مسافرتی شهرستان را ۱۳ مورد خواند و گفت: در این بازدیدها یک مورد تشویق و دو مورد تذکر به صاحبان اماکن داده‌شده است.

وی آمار تفکیکی بازدید مسافران نوروزی از جاذبه‌های طبیعی را ۳۵ هزار نفر، جاذبه‌های دست‌ساز «پارک‌ها» ۵ هزار و ۳۴۰ نفر و جاذبه‌های تاریخی شامل موزه شهدا، حمام حاج‌آقا تراب و موزه تاریخ و فرهنگ نهاوند را یک هزار و ۷۰۰ نفر عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به شرایط جوی استان همدان انتظار کاهش بازدیدکنندگان از اماکن گردشگری استان و به‌تبع آن شهرستان نهاوند می رفت.

وی در پایان اظهار داشت: براساس پیش‌بینی ها بازدید و حضور مردم در روز طبیعت در مناطق گردشگری طبیعی نهاوند افزون بر یک‌صد هزار نفر خواهد شد که امید داریم با صحت و سلامت کامل به منازل خود بازگردند./باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما