تازه های سایت

کد مطلب: 26227
4. فروردين 1395 - 13:41
رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری نهاوند گفت: مسافران و گردشگران نوروزی استقبال بسیار خوبی از جاذبه‌های گردشگری نهاوند به عمل‌آورده‌اند و تا امروز بیش از 14 هزار نفر از این مناطق بازدید کرده‌اند.

محسن جانجان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: شهرستان نهاوند به لحاظ داشتن سراب‌های پر آب و تفریحگاه‌های بسیار زیبا به یکی از مناطق گردشگر پذیر استان همدان تبدیل‌شده است.

وی اظهار کرد: آب‌وهوای بسیار مناسب و تاریخ بلند و پرافتخار نهاوند باعث شده است که مناطق و مراکز تاریخی و فرهنگی این شهرستان همه‌ساله پذیرای هزاران مسافر از سراسر کشور باشد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری نهاوند افزود: سراب‌های گیان و گاماسیاب، فارسبان، ملوسان و جنگل‌های زاگرس و مراتع سرسبز و درختان زیبا مناظر بسیار بکر و تازه‌ای را برای گردشگران نوروزی فراهم کرده است.

وی بیان داشت: علاوه بر این مناطق طبیعی مکان‌های تاریخی و فرهنگی مانند؛ موزه تاریخ و فرهنگ نهاوند، بام نهاوند، حمام حاج‌آقا تراب، موزه شهدای نهاوند، مسجد تاریخی امام حسن (ع)، تپه باستانی گیان، امامزاده‌های این شهرستان به همراه چندین نقطه بسیار دیدنی و تماشایی شهرستان نهاوند باعث جذب مسافران نوروزی شده است.

جانجان گفت: از آغاز طرح خدمات نوروزی در شهرستان نهاوند همه دستگاه‌های مرتبط نهایت تلاش خود را برای خدمات‌رسانی به مسافران انجام می‌دهند تا مسافران با خاطره‌ای خوش از نهاوند خارج شوند.

وی عنوان کرد: از روز 26 اسفندماه سال گذشته تا امروز بیش از 14 هزار نفر از جاذبه‌ها و مکان‌های تاریخی و طبیعی شهرستان نهاوند بازدید کرده‌اند و این آمار هرروز در حال افزایش است.

رئیس اداره میراث فرهنگی نهاوند اظهار داشت: طبق آماری که هرروز تجمیع می‌شود تاکنون سراب‌های گیان و گاماسیاب، حمام حاج‌آقا تراب و موزه‌های نهاوند در صدر مکان‌های پربازدید قرار دارند.

وی افزود: با توجه به شروع موج دوم سفرهای نوروزی تعداد مسافران نوروزی شهرستان نهاوند در نیمه دوم تعطیلات نوروز روند افزایشی خواهد داشت.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما