تازه های سایت

کد مطلب: 26185
27. اسفند 1394 - 13:07
شهردار نهاوند گفت: اجرای طرح استقبال از بهار در نقاط گوناگون شهر در جهت خدمات‌رسانی دلخواه به شهروندان در آستانه سال نو در حال انجام است تا انشا الله خوشنودی همگانی شهروندان از مدیریت شهری به دست آید.

به گزارش پایگاه خبری گرو، امیررضا یوسفیان بابیان این مطلب گفت: همزمان با فرارسیدن فصل بهار و طبق سنت زیبای خانه‌تکانی، شهرداری نهاوند نیز به تنظیف و زیبایی هرچه بیشتر سیمای شهر نهاوند می‌پردازد.

وی اظهار کرد: فرارسیدن فصل زیبای بهار و نو شدن طبیعت تغییرات بسزایی را در سطح جامعه و شهروندان موجب می‌شود که البته این تغییرات در سطح جامعه، نما و منظر شهر، اماکن و خیابان‌ها بیش از هر زمان دیگر احساس می‌شود.

شهردار نهاوند افزود: در همین راستا شهرداری نهاوند با تدوین برنامه‌های ویژه تلاش نموده که با رسیدگی و ساماندهی هرچه بیشتر به امور زیباسازی، فضای سبز و مبلمان شهری میزبان شایسته‌ای برای میهمانان نوروزی بوده و شهری آرام و زیبا برای شهروندان فراهم نماید.

وی بیان داشت: این شهرداری سعی نموده با بکار گیری کلیه امکانات و هماهنگی کلیه واحدهای شهرداری با اتخاذ تدابیر لازم محیطی آرام و بانشاط را برای شهروندان و میهمانان عزیز فراهم نماید.

یوسفیان گفت: شستشوی کامل جداول سطح شهر، کاشت گل و گیاه در پارک‌ها و معابر اصلی، کاشت درخت در بلوارها، حاشیه جاده‌ها در سطح شهر، لکه‌گیری آسفالت معابر، جمع‌آوری و ساماندهی سد معابر اصناف و دست‌فروشان در سطح شهر و اختصاص محل‌های مناسب جهت ایجاد بازارهای محلی در آستانه نوروز از مهم‌ترین اقدامات شهرداری نهاوند در این ایام است.

وی بیان کرد: ساماندهی تبلیغات محیطی و جمع‌آوری تبلیغات غیرمجاز، جمع‌آوری نخاله‌های اطراف شهر و نظافت کامل معابر، شستشوی سطل‌های مکانیزه سطح شهر به‌طور کامل، ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر، پاک‌سازی و نظافت و نظارت کامل بر پارک‌های سطح شهر از دیگر اقدامات انجام‌شده در ایام نوروز در سطح شهر نهاوند است.

شهردار نهاوند در پایان از شهروندان عزیز خواست تا با ارائه نقطه نظرات سازنده خود از طریق سامانه پیامکی، شهرداری را در ارائه خدمات هرچه بهتر یاری نمایند.

 

684517

684520

684523

684522

684521

684519

انتهای پیام/

478625

دیدگاه‌ها

واقعا از جناب شهردار بابت زحماتشون در این مدت کوتاه تشکر می کنم وهمه حرفها ونکات کلیدی رو بیان فرمودن .الان بهترین شهرهای دنیا وگردش پذیر شهرهای کوچک هستن ومی شه شهررو هر روز بررسی کرد از تمام نقاط ضعف ونقاط قوت آگاهی کامل داشته باشن .من از شهردار محترم در خواست میکنم که خیابانهای نهاوند رو فقط ماشینها در یک طرف حق پارک داشته باشن در خیابان حافظ ماشینها در دو طرف پارک میکنن و باعث ترافیک در چهاراه آزاده گان می شه و درد سرهای دیگه .البته شاید این صحبت بنده مر بوط به نیروی انتظامی باشه .مردم باید قدر این شهردار بدونکه از مردم در خواست مشارکت می کنه وپیشاپیش سال نو رو به ایشان وخانواده محترمشان و کارکنان زحمت کش شهرداری تبریک وتهنیت عرض می کنم.
از لطف آقای شهردار ممنونیم

دیدگاه شما